ماجدی: نكونام از فردا در تمرینات استقلال شركت می كند
نوشته شده توسط : boudika

'میرشاد ماجدی' در جریان تمرینات عصر امروز(شنبه) استقلال در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان كرد: نكونام بازیكن بزرگی است كه به طور یقین می تواند استقلال را در راه رسیدن به موفقیت در لیگ برتر و آسیا یاری دهد.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا تمرینات استقلال پس از افطار برگزار نمی شود؟ عنوان كرد: متاسفانه زمین هایی كه امكان تمرین در شب را داشته باشند در تهران اندك هستند كه همین امر كار را برای ما سخت كرده است.

ماجدی اظهار داشت: شخصا با مسوولان ورزشگاه های دستگردی، صنایع دفاع و اكباتان مذاكره كردم كه این ورزشگاه ها در اختیار تیم های نفت تهران، پارسه و راه آهن است و امكان واگذاری آن به استقلال وجود نداشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: به همین دلیل مجبور هستیم تا اطلاع ثانوی تمرینات را در ساعت 19 آغاز كنیم. شرایطی را به وجود آوردیم تا بازیكنان پس از انجام تمرین در كنار هم افطار كنند.

وی در خصوص دیدار استقلال با آلومینیوم هرمزگان عنوان كرد: این تیم برای ما ناشناخته بود و از كسب 3 امتیاز در دیدار نخست خرسند هستم.

ماجدی عنوان كرد: صبح امروز فیلم دیدار سایپا حریف هفته دوم استقلال را آنالیز كردیم و معتقدم آنها تیم خوبی هستند و باید تلاش كنیم با برتری در دیدار دوم به روند خوب خود ادامه داده و هواداران را راضی كنیم.

ورزشی**3783**1553





:: برچسب‌ها: خام ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: