سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران : از بازی بازیكنان راضی هستم
نوشته شده توسط : boudika

دیدار تیم های ملی فوتبال ناشنوایان ایران و اوكراین در دومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان در تركیه پنجشنبه شب به تساوی یك بر یك رسید.

' حسن رستمی ' پس از بازی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت : من از بازی بازیكنانم در این دیدار راضی هستم چرا كه تیم اوكراین عنوان نایب قهرمانی رقابتهای فوتبال بازیهای المپیك ناشنوایان را در اختیار دارد و بازیكنان تیم ایران چهره خوبی از خود در این دیدار به نمایش گذاشتند.

وی افزود : ما در این دیدار و در نیمه دوم می توانستیم پیروز میدان شویم كه متاسفانه این چنین نشد.

بازیكنان تیم ایران در این نیمه دو بار دیرك دروازه حریف را لرزاندند و در صورتی كه این دو توپ وارد دروازه حریف شده بود ، پیروز میدان تیم ایران بودو صعود این تیم به مرحله دوم قطعی شده بود.

رستمی به دیدار اول تیم ایران در این مسابقات مقابل تیم ونزوئلا اشاره كرد و گفت : ما در این دیدار به پیروزی پرگلی دست یافتیم ولی من از بازی بازیكنانم راضی نبودم ولی در دیدار مقابل تیم اوكراین این چنین نبود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران صعود تیم ایران به دور بعدی این مسابقات را در گرو دیدار با تیم روسیه دانست و گفت : در صورتی كه بتوانیم از این دیدار پیروز خارج شویم به دور دوم صعود خواهیم كرد .

وی در پایان اظهارداشت : در صورت صعود تیم ایران به مرحله دوم ، می توانم بگویم كه تیم ایران بر یكی از سكوهای قهرمانی دومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان خواهد ایستاد.

دومین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی ناشنوایان جهان با شركت 16 تیم در آنكارا جریان دارد.

تیم ایران در آخرین دیدار مقدماتی خود روز شنبه آینده به مصاف تیم روسیه می رود.

خاورم **230





:: برچسب‌ها: سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: