تراكتورسازی هم در خانه و هم خارج از آن مدعی خواهد بود
نوشته شده توسط : boudika

' تونی اولیویرا ' پنجشنبه شب در كنفرانس خبری قبل از بازی با سایپای البرز، در جمع خبرنگاران افزود: تراكتور سازی دو مرحله اردوی آماده سازی در تبریز و تركیه را به خوبی پشت سر گذاشته و برای بازی فردا آماده است.

وی گفت: تغییراتی در لیست 11 نفره برای بازی فردا به دلیل بیماری ویروسی كه در بین بازیكنان شایع شده انجام خواهم داد و بازیكنان آماده تر را در تركیب قرار می دهم.

اولیویرا در خصوص تیم سایپا، افزود: این تیم نیز همانند تراكتورسازی در برخی از خطوط خود با تغییراتی همراه بوده و از این نظر دو تیم شرایط مساوی دارند و برای رسیدن به آمادگی مطلوب به زمان بیشتری نیازمند هستند.

وی بیان كرد: تراكتورسازی در بازی فردا برای كسب هر سه امتیاز بازی 90 دقیقه خواهد دوید و از این موضوع اطمینان كامل دارم.

وی گفت: من چیزی به هواداران این تیم قول نداده ام اما قول می دهم كه برای رسیدن به موفقیت های بیشتر شبانه روز با تیم كار كنم و هر روز بهتر از دیروز برای این تیم باشم.

اولیویرا افزود: همانند شعار تیم لیورپول 'ما هیچ وقت تنها حركت نمی كنیم' و تراكتورسازی هم هیچگاه تنها حركت نخواهد كرد و در مسیر موفقیت به همراهی هواداران پرشورش نیاز دارد.

سرمربی تیم تراكتورسازی در خصوص 'ژائو ویله لا' بازیكن پرتغالی این تیم كه از تست پزشكی فدراسیون نمره قبولی نگرفت، اظهار كرد: این بازیكن قبل از من و پس از گذراندن تست های پزشكی در تبریز با تیم قرارداد بسته و بازیكن موثری است اما نمی دانم چطور این بازیكن در تست های پزشكی در تبریز موردی ندارد اما در فدراسیون با مشكل مواجه می شود.

اولیویرا گفت: تلاش می كنم این بازیكن را به تیم برگردانم و به كارایی این بازیكن و موثر بودن آن در تراكتور سازی با توجه به شناختی كه از وی دارم مطمئنم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز به دلیل مراجعت هواپیمای حامل تیم به تهران به دلیل شرایط جوی نامناسب، نتوانست در كنفرانس خبری حضور یابد.

دیدار دو تیم تراكتورسازی تبریز و سایپای البرز از هفته اول رقابت های لیگ برتر ساعت 20.15 فردا شب /جمعه/ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

7233/587





:: برچسب‌ها: خورشید , قدیمی ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 30 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: