صهیونیست ها همچنان از شكست جنگ 33 روزه رنج می‌برند
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا از بیروت، وی طی مراسمی كه هم اكنون چهارشنبه شب در 'ملعب الرایه' ضاحیه جنوبی شهر بیروت به مناسبت سالروز پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ 33 روزه سال 2006 در حال برگزاری است و در آن هزاران تن از مردم لبنان، شخصیت های سیاسی بارز داخلی و بین المللی از جمله نمایندگان روسای جمهور، مجلس و نخست وزیر لبنان و 'غضنفر ركن آبادی' سفیر كشورمان در این كشور حضور دارند، سخن می گوید.

سید حسن نصرالله گفت: در این مراسم در خصوص تحولات اخیر منطقه بویژه سوریه سخن خواهم گفت ولی قسمت اول از سخنان را در خصوص شكست سنگین اسراییل در جنگ 33 روزه كه در حق مردم خود بود، اختصاص می دهم.

وی گفت: طی این 6 سال، سخنرانی ها، كتاب ها و مقالات زیادی از سوی مسئولان رژیم صهیونیستی ارایه شده كه در تمام آنها بر شكست این رژیم در جریان جنگ 33 روزه تاكید شده است.

وی ادامه داد: برای مثال 'مئیر داگان' رییس سابق موساد كه از مهم ترین روسای دستگاه جاسوسی در تاریخ این رژیم است نیز این جنگ را فاجعه ای ملی و ضربه ای سهمگین برای اسراییل دانسته است.

دبیر كل حزب الله گفت: 'دان مریدور' معاون امور اطلاعاتی نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی نیز ضربه ای كه این رژیم در جنگ 33 روزه خورد را در طی تاریخ بی سابقه دانسته است.

ادامه دارد.....

1592

خاورم**2024**1030





:: برچسب‌ها: مردم ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: