زمان پخش بازی‌های المپیك لندن از تلویزیون مشخص شد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از معاونت سیما، شبكه دو سیما از ساعت 13 و 30 دقیقه تا 14 و 15 دقیقه بخشی از این رقابت‌ها را پخش می‌كند و سپس از ساعت 15 و 15 دقیقه تا 16 این رقابت‌ها از شبكه تهران پخش می‌شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته شبكه یك سیما نیز از ساعت 16 تا 16 و 45 دقیقه پخش بازیهای المپیك را در جدول برنامه‌های خود قرار داده است و شبكه سه سیما نیز از ساعت 17 تا 17 و 45 دقیقه مسابقات را پخش می‌كنند.

شبكه سه همچنین از نیمه شب تا ساعت یك و 10 دقیقه بامداد، پخش مسابقات المپیك 2012 لندن را بر عهده دارد.

** همزمان با فرا رسیدن ماه مبارك رمضان ترتیل قرآن كریم از حرم مطهر امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (س)، حرم مطهر احمد ابن موسی (ع)، حرم مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) و حرم هلال ابن علی (ع) به طور زنده و تولیدی از شبكه‌های یك، دو، سه، چهار، تهران، قرآن، آموزش، مستند و ورزش پخش می‌شود.

شبكه قرآن و معارف در سه نوبت بعد از نماز صبح، ساعت 10 و 15 دقیقه تلاوت قرآن كریم را به ترتیب از آران و بیدگل 'حرم هلال ابن علی (ع)' و حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) پوشش می‌دهد و ساعت 16 را نیز به ترتیل نوجوانان از استان ها اختصاص داده است.

شبكه یك نیز به صورت زنده بعد از نماز صبح، تلاوت قرآن كریم از حرم مطهر امام رضا (ع) را پوشش می‌دهد و شبكه دو سیما در ساعت 12 و 10 دقیقه و ساعت 17 و 30 دقیقه دو نیم‌جزء قرآن را برای علاقه‌مندان پخش می كند.

شبكه سه نیز ساعت 15 به صورت زنده از حرم مطهر حضرت معصومه (س) و شبكه چهار ساعت 11 صبح به صورت زنده از حرم مطهر احمدابن موسی (ع) تلاوت قرآن را پوشش خواهد داد.

شبكه‌های تهران، آموزش، مستند و ورزش نیز از دیگر شبكه هایی هستند كه پخش تلاوت قرآن كریم را در دستور كار خود قرار داده‌اند.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: زمستان , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: