پیام علی اكبر صالحی به وزیر خارجه لبنان
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا از بیروت، وزیر امور خارجه كشورمان در این پیام با اشاره به تاریخ درخشان مبارزات قهرمانانه مردم غیور و عزیز لبنان در دفاع از سرزمین خود در برابر تجاوزات رژیم غاصب صهیونیستی، این مقاومت ها را مایه فخر و مباهات همه آزادگان جهان برشمرده و تاكید كرده است: پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه در راس افتخارات مردم عزیز لبنان به یادگار مانده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ثبات، امنیت، آبادانی و سربلندی لبنان آرزوی ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران است و بی‌شك با درایت مقام‌ها، رهبران و گروه‌های مختلف سیاسی شاهد لبنانی پیشرفته و زیباتر خواهیم بود و مناسبات برادرانه بین دو كشور نیز در همه زمینه‌ها توسعه خواهد یافت.

در این ملاقات درباره ی اجلاس جنبش عدم تعهد كه از تاریخ 5 -10 شهریور در سطوح كارشناسان، وزراء و سران به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می گردد، گفت وگو شد.

وزیر خارجه لبنان در این دیدار ضمن تشكر از وزیر خارجه كشورمان، مراتب تقدیر خود و دولت لبنان را نسبت به حمایت های جمهوری اسلامی ایران از این كشور ابراز كرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان هم در این دیدار از اهتمام لبنان به پرونده چهار دیپلمات ربوده شده ایرانی در لبنان به ویژه حضور و سخنرانی وزیر خارجه لبنان در مراسم برگزار شده در منطقه صفر مرزی لبنان با فلسطین اشغالی در مارون الراس تقدیر كرد.

خاورم**1030**1369





:: برچسب‌ها: جدید , خانه , خیابان ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: