دایی:عدم برگزاری جام حذفی حرفه ای نیست/ابراهیم زاده:برگزاری مسابقات در ماه رمضان محاسن زیادی دارد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا، علی دایی در خصوص عدم برگزاری مسابقات جام حذفی گفت: برگزارنشدن این مسابقات به باشگاهها آسیب وارد می كند،این تصمیم منطقی نیست و در فوتبالی كه نتوان دو جام را برگزار كرد حرفه ای بودن معنایی ندارد.

وی افزود: در فوتبال ایران همواره تصمیمات جدیدو دور از انتظار تصویب می شود و عدم برگزاری جام حذفی به ضرر باشگاههایی است كه می خواهند از طریق این جام آسیایی شوند.

دایی در خصوص شرایط تیم راه آهن گفت:تمرینات را به دلیل تغییر در مالكیت باشگاه، دیر آغاز كردیم و به همین دلیل از لحاظ بدنی و تاكتیكی كمی عقب تر از دیگر تیم ها هستیم.

سرمربی راه اهن در خصوص دیدار با تیم نفت عنوان كرد: نفت سال گذشته نشان داد از تیم های باكیفیت لیگ است و من برای این تیم و همچنین منصور ابراهیم زاده كه هدایت نفتی ها را برعهده دارد احترام خاصی قائل هستم.

دایی در پاسخ به این پرسش كه آیا ازسوی باشگاه پرسپولیس مذاكره‌ای با وی به منظور سرمربیگری این تیم شده بود؟ گفت: هیچ مذاكره ای با پرسپولیس ها نداشتم.

وی در مورد برگزاری دیدارهای لیگ برتر در ماه مبارك رمضان اظهار داشت: بازی ها باید برگزار شود، چراكه پیش از این هم انجام می شد و هیچ مخالفتی هم از سوی مراجع وجود نداشت و اگر دیدارها لغو شود در ادامه مشكلات زیادی گریبان سازمان لیگ را خواهد گرفت.مگر ما تازه مسلمان شده ایم كه حالا مخالف برگزاری دیدارها در ماه مبارك رمضان هستیم.

دایی افزود: فكر می كنم برخی ها با طرح این مساله به دنبال مطرح كردن خود هستند.

وی در مورد بازیكنان جدید تیم راه آهن نیز عنوان كرد: تمامی این نفرات با نظر مستقیم من جذب شده اند و مطمئن باشید اجازه نداده ام كه دلالی به ما بازیكن سفارشی بدهد.

در ادامه این نشست سرمربی تیم فوتبال نفت تهران نیز گفت: در فصل نقل و انتقالات سعی كردیم تیم منسجمی را جمع‌آوری كنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

'منصور ابراهیم زاده' عنوان كرد: راه اهن تیمی است كه با حفظ تركیب فصل گذشته و كادر فنی مطرح خود، وارد لیگ دوازدهم شده است و این تیم اواخر فصل قبل نشان داد كه توانایی های زیادی دارد و ما نباید برابر آنها حتی دقیقه ای از بازی را از دست بدهیم.

وی در مورد شرایط نفت تهران گفت: بازیكنان جدید با نظر كادر فنی جذب شده اند و بامیانگین سنی 24 سال به مصاف حریفان می رویم و به دنبال كسب نتایج خوب هستیم.

ابراهیم‌زاده درخصوص احتمال عدم پخش دیدارهای لیگ برتر از تلویزیون گفت: تماشای مستقیم مسابقات حق مردم است و از طرفی هم باشگاهها باید حق خود را از پخش مسقیم بگیرند. در كشورهای مطرح نیز باشگاه ها بیشتر هزینه های خود را از طریق پخش مستقیم و تبلیغات تامین می كنند.

سرمربی نفت تهران در ادامه برگزاری مسابقات در ماه رمضان را بدون اشكال دانست و عنوان كرد: برگزاری دیدارها در این ماه محاسن زیادی دارد و نمی دانم چرا برخی ها به دنبال تعویق مسابقات هستند.

دیدارهای تیم های نفت تهران و راه اهن از هفته نخست لیگ برتر باشگاه های كشور فردا شب(پنجشنبه) برگزار خواهد شد.

ورزشی**3783**1590





:: برچسب‌ها: زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: