افزایش 20 درصدی تعرفه‌های تشخیصی درمانی
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی، ' سیدعبدالله عمادی'گفت: در این نشست كه با حضور وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، تعاون، كار و رفاه اجتماعی و نمایندگان دستگاه‌های ذیربط برگزار شد، میزان تعرفه‌های تشخیصی درمانی بخش دولتی و خصوصی در سال جاری با 20 درصد افزایش به تصویب رسید.

وی افزود: با توجه به تأكیدات مسئولان دولت مبنی برارتقای كیفیت خدمات بهداشتی و درمانی و كاهش هزینه‌های سلامت از جیب مردم، شورای عالی بیمه با محور قرار دادن دغدغه‌های دولت، با افزایش تعرفه‌های پزشكی موافقت كرد.

عمادی اظهار داشت: میزان افزایش تعرفه‌های تشخیصی درمانی امسال در مقایسه با سال گذشته 11 درصد رشد داشته است كه انتظار می‌رود با توجه به افزایش قابل توجه تعرفه‌های پزشكی بیمارستان‌ها، مراكز درمانی دولتی و خصوصی در ارائه كیفیت خدمات به بیماران و كاهش هزینه‌های سلامت از جیب مردم بهترین خدمات‌رسانی را به مراجعه‌كنندگان داشته باشند.

معاون وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی تأكید كرد: با توجه به افزایش 20 درصدی تعرفه‌های پزشكی، سرانه ماهانه درمان در سال جاری 11 هزار و 280 هزار تومان است.

عمادی تأكید كرد: میزان افزایش اعتبارات و بودجه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال جاری 18 درصد افزایش یافته است اما درخصوص تعرفه‌های پزشكی با حمایت مسئولان، دولت رقم پیشنهادی شورای عالی بیمه به میزان 20 درصد را به تصویب رساند كه انتظار می‌رود ارائه دهندگان خدمات متناسب با این افزایش اقدامات اساسی انجام دهند.

وی ابراز امیدواری كرد: با مساعدت و پشتیبانی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، اعتبارات مورد نیاز برای اجرای تعرفه‌های پزشكی سال 91 در اختیار وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی قرار گیرد.

اقتصام** 9123 **1601





:: برچسب‌ها: انگور چینی , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: