سرپرست تیم فوتبال استقلال : داوران تركیه در پی به جنجال كشیدن بازی بودند
نوشته شده توسط : boudika

ماجدی عصر سه شنبه پس از پیروزی 4 بر 2 تیم استقلال تهران مقابل حریف تركیه ای خود گفت: داوران تركیه این دیدار در این بازی یك پنالتی ناحق برای تیم الازیگ اسپور كه در این فصل به لیگ فوتبال باشگاه های برتر تركیه صعود كرده است، گرفتند و در اواخر بازی با سوت های اشتباه خود در پی به جنجال كشیدن بازی بودند كه این چنین نشد.

وی گفت: كادر فنی تیم استقلال تهران در این دیدار از 16 بازیكن خود استفاده كرد و بازیكنان نشان دادند كه دوران افت بدنی خود را به خاطر تمرینات بدنسازی شان پشت سر گذاشته اند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه گفت: بازیكنان تیم استقلال تهران در این دیدار بسیار دونده نشان دادند و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

تیم فوتبال استقلال تهران كه اردوی آمادگی خود را در تركیه دایر كرده است، در سومین و آخرین دیدار تداركاتی خود در این كشور مقابل تیم 'الازیگ اسپور' تركیه به برتری رسید.

در این دیدار تیم استقلال تهران با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را شكست داد.

'میلاد میداودی' دو گل و 'خسرو حیدری' و 'آرش برهانی' هر كدام یك گل برای تیم استقلال به ثمر رساندند.

تیم استقلال تهران در دو دیدار قبلی با نتیجه 7 بر صفر از سد یك تیم از كامرون گذشت و با نتیجه 2 بر صفر بازی را به تیم پیكان تهران واگذار كرد.

آبی پوشان تیم استقلال تهران كه اردوی آمادگی خود را از هفته گذشته در تركیه دایر كرده اند، چهارشنبه شب به تهران باز خواهند گشت.

خاورم**230**1368**





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: