الله كرم خواستار صدور حكم ارتداد یاران احمدی نژاد شد!
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا به نقل از شبكه ایران، الله كرم در گفت و گویی تفصیلی با خبرگزاری فارس به صراحت از پی گیری 'حكم ارتداد' برای یاران احمدی نژاد سخن به میان آورد و خاطر نشان كرد كه به نظر وی، برخی جریان ها در صدد نوشاندن جام زهر دوباره به رهبر معظم انقلاب هستند.

شبكه ایران با بیان اینكه ، این برای اولین بار است كه این سطح از تهدید به صورتی علنی در یك رسانه رسمی متعلق به جریان معارض دولت انتشار می یابد ، می افزاید: خبرگزاری فارس از صبح تا شب این مصاحبه را در صدر صفحه سیاسی خود نگه داشته كه این موضوع در عرف رسانه ها معنای خاص خود را دارد.

بر پایه گزارش این شبكه ، الله كرم، رییس شورای هماهنگی حزب الله كه همواره به داشتن دیدگاه افراطی معروف بوده است، در سال 1389 'محمدباقر قالیباف' را به طلحه و زبیر تشبیه و وی را متهم كرد كه بر روی خون شهدا آموزش خلبانی دیده و قصد داشته در ایرفرانس استخدام شود و این بار دیگر در گفت و گویی موهن احمدی نژاد و یارانش را آماج حملات خود قرار داد.

الله كرم در بخشی از مصاحبه با خبرگزاری فارس می گوید: گروه حزب الله به عنوان یكی از منتقدان اصلی دولت احمدی نژاد در دور دوم ریاست جمهوری وارد عمل شده به طوری كه نسبت به جریانی كه در حاشیه دولت فعالیت می‌كند حساسیت بسیاری نشان داده است و در خصوص مواضع این جریان برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی واكنش جدی نشان داده و خواهان صدور حكم ارتداد برای این افراد است.

به نوشته شبكه ایران، برای اولین بار است كه الله كرم در رسانه منتسب به یك ارگان خاص، رسما به تلاش برای اخذ 'حكم ارتداد' برای یاران احمدی نژاد اعتراف می كند،‌ امری كه پیش از این توسط افراد دیگری از این طیف در محافل به اصطلاح مذهبی تكرار شده بود.

این شبكه می افزاید: پیش از این نیز 'استاد عزیز' عضو یكی از فرقه های متصوفه نیز‌ خواستار قتل رییس دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران شد و در جمع اعضای محفل خود به طور رسمی در بلندگو اعلام كرد 'مشایی رو بكشید،‌ من پول خونش را می دهم'.

الله كرم هم چنین در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس كه ' آیا جنابعالی بر این باور هستید كه جریاناتی قصد دارند در شرایط فعلی جام زهر سیاسی را به رهبری بنوشانند؟' گفت: 'متاسفانه در سیاست داخلی ایران روسای جمهور زمانی كه در دوره دوم ریاست جمهوری خود قرار دارند رویكرد ویژه‌ای اتخاذ می‌كنند به طوری كه نوع رفتار آنها بین ولایت فقیه و مردم حالت دیگری می‌گیرد و آنها حمایت از مردم را در پیش می‌گیرند كه این موضوع در سه دوران هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد وجود دارد'.

به گزارش شبكه ایران، مشخص نیست الله كرم مسایل را با چه شاخص و معیاری تحلیل می كند كه توجه به مردم را معادل مقابله با ولایت فقیه دانسته و آن را تعبیر به نوشاندن جام زهر به رهبر معظم انقلاب می كند؟! بسیار مایه تاسف و تعجب است كه ایشان میان امت و امام خط تقابلی قایل می شود به طوری كه اگر رییس جمهوری به مردم توجه نشان داد،‌ آن را به مثابه اتخاد رویكرد ویژه برای مقابله با رهبر معظم انقلاب می داند!

از طرف دیگر مشخص نیست الله كرم چگونه و با چه مقیاسی دولت های نهم و دهم را با دولت های هاشمی و خاتمی مشابه دانسته است!

در بخش دیگری از مصاحبه با خبرگزاری فارس، الله كرم در پاسخ به چرایی ارایه نشدن اسناد انحراف یاران احمدی نژاد به مردم و مسوولان، با فرافكنی می گوید: در جلسات هفتگی گروه حزب الله، در خصوص جریان انحرافی و راه‌های مبارزه با این جریان راهكار‌های جدی اتخاذ می‌شود كه نیازی به ارایه سند و مدركی ندارد.

الله كرم در ادامه مصاحبه با فارس خاطر نشان می شود: حزب الله معتقد است جریان انحرافی به صورت روشن و واضح در برابر ارزش‌های نظام وارد عمل شده است و اعتقادات مردم را مورد تهاجم قرار داده است. از این رو این موضوع اظهر من الشمس است كه جریان انحرافی در راستای مقابله با نظام وارد عمل شده است و در صدد است با سكولاریسم كردن جامعه و در قالب دین اسلام، مسیر انحرافی را طی كند.

رییس شورای هماهنگی گروه موسوم به حزب الله هم چنین تصریح می كند: مطرح كردن مباحثی چون بیداری انسانی، طرح دین انسانی و یا مباحثی كه با امام زمان (عج) ارتباط دارد و تناقض گویی های مكرر جریان انحرافی در خصوص مكتب ایرانی ثابت می‌كند كه این جریان دارای نگاه سكولاریستی و انحرافی است و هیچ رویكرد دیگری ندارد از این رو هیچ نیازی به ارایه مستندات از سوی گروه حزب الله درباره جریان انحرافی احساس نمی‌شود.

به نوشته شبكه ایران، نكته مضحك در این مصاحبه پس از آن مطرح می شود كه خبرنگار فارس از وی می پرسد'با وجود تاكید گروه حزب الله بر مقابله با جریان انحرافی چرا اسامی برخی از افراد وابسته به این جریان در لیست انتخاباتی شما در مجلس نهم به چشم می‌خورد؟' كه الله كرم در پاسخ می گوید: بحث لیست انتخاباتی كه توسط مسجد ارگ موسوم به رزمندگان حزب الله منتشر شد در چارچوب زمانی خود قابل ارزیابی است.

الله كرم در مصاحبه خود ادامه داده است: این گروه برای انتخابات مجلس نهم از دو لیست اصلی اصولگرایان یعنی جبهه متحد و جبهه پایداری، گزینه های مورد نظر خود را انتخاب كرد؛ بنابراین همه تلاش خود را به كار گرفت كه عناصر جریان انحرافی و فتنه دراین لیست وجود نداشته باشند.

الله كرم می افزاید: اگر در میان گزینه های لیست حزب الله برای انتخابات مجلس نهم اسامی برخی از چهره های وابسته به عناصر انحرافی به چشم می خورد تنها به این دلیل بوده است كه لیست انتخاباتی این گروه تكمیل شود از این رو از افرادی در این لیست استفاده شده است كه نزدیكی آنها به جریان انحرافی بسیار محدود بوده است.

وی اضافه كرد: لیست ارایه شده از سوی حزب الله برای انتخابات مجلس نهم یك لیست موفق و قابل قبولی بوده است زیرا توانسته 16 گزینه اصلح را وارد مجلس نهم كند.

به گزارش شبكه ایران، الله كرم باید پاسخ دهد اگر این گروه به این میزان خطرناك است،‌ آیا می شود با توجیح تكمیل شدن لیست انتخاباتی با برخی از عوامل آن وارد معامله سیاسی شد؟!

سیام**2022** 1418





:: برچسب‌ها: کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: