اصفهان، در زمره شهرهای ایمن جهان قرار می گیرد
نوشته شده توسط : boudika

'منصور شیشه فروش' روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای این هیات كه روز شنبه گذشته به اصفهان سفر كردند، از تجارب موفق این استان در زمینه خشكسالی در سالهای اخیر مطلع شدند.

وی با بیان اینكه اصفهان از زیرساخت لازم برای مقابله با بلایای طبیعی بهره مند است، گفت:این هیات خواستار حضور مسئولان این استان در كنفراس آتی سازمان ملل متحد در زمینه تغییرات اقلیمی و تصویب قرار گرفتن نام اصفهان در زمره شهرهای ایمن در جهان شد.

شیشه فروش همچنین با بیان اینكه در زمان حاضر50 تا 60 درصد از قنوات و چشمه های استان كم آب یا خشك شده است، افزود: راهبرد مدیریت بحران استانداری اصفهان، اجرای طرحهای مصرف بهینه، آبرسانی به شهرها و روستاها كم آب، تكمیل طرحهای نیمه تمام و اجرای طرحهای آبخیزداری است.

وی تاكید كرد: در زمان حاضر 250 كیلومتر از مسیر زاینده رود در محدوده استان اصفهان و در شهرستانهای فلاورجان، لنجان، مباركه و اصفهان تا تالاب بین المللی'گاوخونی' خشك شده است.

شیشه فروش با بیان اینكه در زمان حاضر 255 روستای استان اصفهان با تانكر آبرسانی می شود، خاطرنشان كرد: در سالجاری 50 میلیارد ریال اعتبار برای این امر در نظر گرفته شده است.

ت/7137/ 1042





:: برچسب‌ها: ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: