ربطی : ناكارشناسان پاسخ ادعای ناكارآمدی جایزه بزرگ اسپانیا را گرفتند
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، عارف ربطی صبح دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود:‌ قبل از اعزام تیم ازادكاران به اسپانیا اظهارات غیر كارشناسی شده ای از سوی برخی در خصوص بی اثر بودن این رقابت ها مطرح شده بود.

وی افزود:‌ آزادكاران با عملكرد خود نشان دادند كه برنامه و تصمیم فدراسیون برای اعزام به این مسابقات كاملا اصولی بوده و روبرو شدن با برخی حریفان المپیكی و محك كاروان اعزامی اثرات روحیه بخشی در پی داشته است.

ربطی افزود:‌ بر اساس برنامه تنظیم شده ما تمام كارها را به طور منظم انجام داده ایم و تمام اردوها به موقع و زیر نظر مستقیم مدیر تیم های ملی انجام می شود.

وی در خصوص عملكرد رسول خادم افزود :‌ وی از نوابع و بزرگان كشتی ایران و جهان است كه حضورش بعنوان مدیر تیم‌های ملی و امور فنی اثرات چشمگیر و البته قابل پیش بینی از سوی مسوولان فدراسیون را به دنبال داشته است.

وی وضعیت آمادگی نمایندگان ما در دو بخش فرنگی و آزاد را بسیار خوب توصیف كرد وافزود:‌ تمامی افراد معرفی شده زیر نظر مربیان اختصاصی و تمامی اعضای كادر فنی در حال تمرین هستند.

دبیر فدراسیون كشتی افزود : با پشتكاری كه المپیكی های ما در رشته كشتی ازخود نشان می دهند پیش بینی فدراسیون این است كه در صورت ادامه همین وضعیت نتایج خوبی از المپیك لندن كسب نماییم.

وی در ادامه با اشاره به برخی حواشی كشتی گفت : انتقادهای سازنده می تواند در وضعیت فعلی بسیار مفید باشد و ما قطعا از تجربیات كارشناسان این رشته بهره می گیریم .

ربطی افزود :‌با توجه به روزهای باقیمانده تا برپایی بازیهای المپیك لندن ما به قوت هرچه تمامتر كارهای از پیش طراحی شده فدراسیون را پیگیری می كنیم و اجازه نخواهیم داد تا هیچ مساله حاشیه ای كشتی گیران ما در دو بخش آزاد و فرنگی را با مشكل روبرو كند.

وی درپایان با اشاره به روحیه خوب نمایندگان المپیكی افزود:‌ كمیسیون پزشكی فدراسیون با استفاده از روانشناسان ورزشی خبره بر حفظ وضعیت كنونی و رساندن آن به وضعیت ایده ال اصرار دارد.

ورزشی**1647**1590





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: