علیرضایی بدنبال حضور در بازیهای المپیك لندن
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا،'علیرضایی'درحالی درمیان راه كمیته ملی المپیك و وزارت ورزش و جوانان به دنبال جواز حضور در المپیك است كه مسوولان فدراسیون شنا اعلام كرده اند، مهلت معرفی نماینده ایران به المپیك به پایان رسیده و محمد بیداریان راهی لندن خواهد شد.

برانوش نیك بین چندی پیش در گفت وگو با ایرنا گفته بود:‌ 11 ژوئن برابر با 22 خرداد آخرین فرصت فدراسیون شنا برای معرفی نماینده كشورمان با وایلد كارت بود.

وی افزود:‌طبق نظر فدراسیون بین المللی شنا در آن زمان، محمدبیداریان بهترین ورزشكارایران ازنظركسب امتیازبوده و وی به عنوان نماینده ایران به لندن می رود.

اما علیرضایی انتظار دارد كه مسوولان فدراسیون شنا در شرایطی كه 20 روز مانده تا شروع المپیك او را به دلیل امتیاز بهتر به المپیك اعزام كنند.

وی افزود:‌ من تنها یك بار فرصت حضور در مسابقات گزینشی المپیك را داشتم اما بیداریان با وجود اینكه سه فرصت حضور در مسابقات گزینشی المپیك را داشته است،‌ باز هم امتیاز كمتری نسبت به من كسب كرد.

علیرضایی اظهار داشت : هنوز هم در جدول امتیاز بندی فدراسیون بین المللی شنا امتیاز من در ماده 100 متر قورباغه بیشتر از سایر شناگران ایرانی است و فدراسیون بین المللی نیز این آمادگی را دارد كه در صورت معرفی من به عنوان نماینده ایران، شرایط حضورم را در المپیك فراهم كند.

این مسائل در حالی مطرح می شود كه بهرام افشارزاده دبیركل كمیته ملی المپیك اعلام كرده است كه تا فردا آخرین فرصت فدراسیون ها برای انجام اموری همچون معرفی ورزشكاران و انجام امور مربوط به سفر آنان به لندن است.

ورزشی ** 1346 **‌1590





:: برچسب‌ها: کریسمس , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: