فدراسیون دوچرخه سواری برای تامین تجهیزات خود، تعاونی ایجاد می كند
نوشته شده توسط : boudika

خسرو قمری روز یكشنبه در جلسه مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان بوشهر افزود: هم اكنون بخش عمده ای از اعتبارات ناچیزی كه فدراسیون به هیات ها اختصاص می هد به جیب دلالان سرازیر می شود به همین دلیل قصد داریم یك تعاونی برای قطع دست واسطه ها، در فدراسیون ایجاد كنیم.

وی اضافه كرد: افرادی هستند كه دوچرخه و تجهیزاتی را به هیات های دوچرخه سواری می فروشند در حالی كه ما می توانیم بدون واسطه این تجهیزات را بسیار ارزان تراز طریق این تعاونی به دست آوریم.

قمری در ارتباط با توسعه ورزش دچرخه سواری اظهارداشت: توسعه ورزش در بخش همگانی به عنوان یكی از خواسته های مقام معظم رهبری، از اولویت های اصلی فدراسیون دوچرخه سواری است.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری بیان كرد: رویكرد ورزش همگانی باید به گونه ای باشد كه از پیاده روی به دوچرخه سواری نیز متمایل شود.

وی ادامه داد: در این ارتباط در فدراسیون دوچرخه سواری برنامه ریزی شده در آینده برنامه هایی در بخش همگانی با نام همایش پیاده روی و دوچرخه سواری برگزار شود.

قمری گفت: اگر ورزش همگانی توسعه یابد استعدادهای ارزشمند و نهفته شناسایی و موجب تقویت ورزش قهرمانی و تیم های ملی كشور خواهد شد.

وی بیان كرد: در توسعه ورزش حرفه ای نیز باید باشگاه هایی حرفه ای در استان ها داشته باشیم كه قهرمانان هیات های ورزشی با حضور در این باشگاه ها با انگیزه بیشتر در بعد قهرمانی نیز با وضعیت بهتری كار را ادامه دهند.

قمری، در مورد تقویت و توسعه زیر ساخت های ورزش دو چرخه سواری در استان بوشهر نیز گفت: در بخش زیر ساخت ها یكی از مشكلات این استان نداشتن پیست است كه باید یك پیست دوچرخه سواری در استان احداث شود و ما این كار را در نامه ای از وزیر ورزش و جوانان درخواست خواهیم كرد.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: تفاوت میان استان بوشهر با دیگر استان ها این است كه در استان بوشهر در 12 ماه سال امكان ورزش دوچرخه سواری وجود دارد ولی برخی از استان ها فقط در چند ماه می توانند دوچرخه سواری كنند.

وی افزود: به همین دلیل وجود یك پیست دوچرخه سواری در استان بوشهر با وجود چنین ظرفیتی می تواند بخشی از نیازهای فدراسیون را در طول سال برطرف كند.

قمری تاكید كرد: دركنار ایجاد پیستی برای آقایان باید نیازهای بانوان ورزشكارنیز مورد توجه قرار گیرد.

مدیر كل ورزش و جوانان استالن بوشهر نیز گفت: استان بوشهر در ورزش استعدادها و ظرفیت های قابل توجهی دارد، طوری كه هم اكنون 57 هزار ورزشكار سازماندهی شده دراستان بوشهر داریم كه در بسیاری از مسابقات ملی و بین المللی مدال ها و سهمیه های مختلف كسب كرده اند.

رضا جمشیدی افزود: سال گذشته با وجود مشكلات مالی این استان بیش از 500 قهرمان در رشته های مختلف ورزشی داشته است و به صورت مرتب و مداوم شاهد مدال آوری و درخشش ورزشكاران این استان بوده ایم.

وی بیان كرد: دوچرخه سواری استان بوشهر در چند سال اخیر تحول چشمگیری داشته است و آینده درخشانی را نوید می دهد.

رییس هیات دوچرخه سواری استان بوشهر نیز گفت: با حمایت های دولت و مسوولان این استان در زمینه ورزش دوچرخه سواری در جایگاه بسیارخوبی قرار گرفته است.

عبدالرسول زارعی افزود: بسیاری از شهرها و روستاهای استان كه تا پیش از این از حداقل امكانات ورزشی نیز برخوردار نبودند اكنون حداقل های مورد نیاز برای فعالیت ورزشی را در اختیار دارند.

دراین نشست عبدالرسول زارعی رییس پیشین هیات دوچرخه سواری استان بوشهر با اكثریت آرا به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس هیات دوچرخه سواری انتخاب شد. ك/2

632/539/681





:: برچسب‌ها: طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: