ثبت اینترنتی اختراعات در سازمان ثبت اسناد و املاك كشور محقق شد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، 'احمد تویسركانی' در گفت و گویی به اجرای روند ثبت اینترنتی اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری در سامانه این سازمان اشاره كرد و افزود: متقاضیان باید اظهارنامه و مستندات خود را به نحو غیر حضوری و از طریق شبكه به ثبت برسانند.

معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور تصریح كرد پروژه پذیرش اینترنتی اظهارنامه ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری و ارزیابی كارشناس و پاسخ غیرحضوری به متقاضیان، كاهش فراوان مراجعات و تسریع در ارائه خدمات ثبتی و ارتقاء سلامت اداری را به دنبال خواهد داشت.

وی از متقاضیان خواست برای كسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه استفاده از این سیستم و مراحل كار آن به سایت سازمان ثبت اسناد و املاك كشور به آدرس www.ssaa.ir مراجعه كنند.

** افزایش بهره وری با استفاده از فن آوری های نوین

رییس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در جلسه شورای سیاستگذاری بر بازخوانی فرآیند ارائه خدمات ثبتی و افزایش بهره وری با استفاده از فن آوری های نوین و ارائه خدمات غیر حضوری تأكید كرد.

احمد تویسركانی به ایجاد بستر نرم افزاری وسخت افزاری پذیرش غیر حضوری ثبت شركت های تجاری و مؤسسات غیر تجاری در سازمان ثبت كه به زودی راه اندازی خواهد شد، اشاره كرد و نظارت و اهتمام مدیران را در اجرای كامل این پروژه خواستار شد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در ادامه با تأكید براهمیت الكترونیكی شدن استعلامات بین دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبتی، این اقدام را گام نخست ثبت آنی معاملات دانست و بر نظارت وپیگیری مدیران برای اجرای كامل این پروژه تأكید كرد.

اجتمام**1379**1569





:: برچسب‌ها: سقوط ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: