تدوین بیش از 1400 برنامه زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت،معدن و تجارت'رضا فاطمی امین' با اشاره به تنوع موضوعات افزود : این كار از سال گذشته در حوزه صنعت،معدن و تجارت كه حدود 40 درصد از تولید ناخالص داخلی را شامل می شود، آغاز شد و اكنون به مراحل خوبی رسیده است.

وی با اشاره به ویژگی خاص برنامه راهبردی اضافه كرد : چالشی كه همیشه وجود دارد این است كه برنامه ها تهیه و بعد به فراموشی سپرده می شود اما ویژگی خاصی در این سیستم اجرا شده كه آن برنامه ریزی همزمان با اجراست و قسمت هایی نیز كه قطعیت پیدا كند اجرایی می شود.

فاطمی امین یكی از راهبردهای مهم وزارت صنعت ، معدن و تجارت را فرآیند سرمایه گذاری دانست و افزود : در دفتر برنامه ریزی با ایجاد دالان سرمایه گذاری و در واقع پنجره واحد صنعت ، معدن و تجارت1500 فرصت سرمایه گذاری مشخص شده كه ازبین آن ها 1300موضوع بدون اولویت و 200 موضوع اولویت داراست.

فاطمی امین تصریح كرد : پیش از این تعیین اولویت دو تا سه ماه طول می كشید و هم اكنون ظرف چند ثانیه انجام می شود.

وی با اشاره به راه اندازی وب گاه بهین یاب افزود : می خواهیم تمام اطلاعات و خدماتی كه مربوط به فعالان صنعت ، معدن و تجارت در این وب گاه یكپارچه كنیم و با الكترونیكی كردن فرایندها در واقع به نوعی محیط كسب و كار را بهبود دهیم.

به گفته این مقام مسئول ایران در بیشتر رشته های تولید به حد اشباع رسیده است و آن چیزی كه رشد اقتصادی را تضمین می كند ارزش افزوده و تولید كالا با فناوری بالاست و به این دلیل وزارت صنعت ، معدن و تجارت در حوزه فناوری متمركز شده است.

اقتصام**3917**1319





:: برچسب‌ها: تابستان , ظروف چینی , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: