بازخوانی طرح های هنرمندان برای حضور در جشنواره تئاتر خیابانی آغاز شد
نوشته شده توسط : boudika

'مجید امرایی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، استقبال هنرمندان تئاتر خیابانی كشور به ویژه هنرمندان تهرانی از هفتمین بازار بزرگ تئاتر ایران كه در شهرستان مریوان برگزار می شود، را بسیار خوب خواند.

وی گفت:126 طرح نمایشی از سوی هنرمندان تئاتر خیابانی تهران به دفتر دبیرخانه ارسال شده كه از روز گذشته كار بازخوانی و مطالعه این طرح ها آغاز شده است.

وی با بیان آنكه هیات كارشناسی سه نفره متشكل از شهرام كرمی، ‌افشین خورشید باختری و مریم معترف كار بازخوانی طرح های ارسالی را بر عهده دارند ادامه داد: نتایج این بازخوانی به زودی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد و آثار پذیرفته شده در مهر ماه سال جاری درجشنواره تئاتر خیابانی كشور حضور خواهند داشت.

مدیر دفتر تئاتر خیابانی درمورد مهلت ارسال آثار هنرمندان شهرستانی برای شركت در این رویداد هنری گفت: هنرمندان شهرستانی تا 15 مرداد ماه فرصت دارند كه فیلم آثار خود را به دبیرخانه ارسال كنند.

امرایی افزود: در نهایت آثار پذیرفته شده در اجرایی زنده در تئاتر خیابانی حاضر خواهند بود و هیات داوران مجزایی آثار برتر حاضر در بازار تئاتر خیابانی مریوان را برای بخش نهایی هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی ایران انتخاب خواهند كرد.

وی ادامه داد: آثار حائز رتبه در بازار تئاتر خیابانی مریوان برای حضور در سه بخش مسابقه بین الملل، مسابقه ایران و مسابقه كودك و نوجوان هفتمین جشنواره بین الملی تئاتر خیابانی ایران معرفی خواهند شد.

هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی ایران اردیبهشت سال آینده (1392) در تهران برگزار خواهد شد.

فراهنگ**9266**1588





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , چشم انداز , بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: