ائمه جمعه از ایجاد تفرقه در جامعه بپرهیزند
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'سید محمدرضا طباطبایی نسب' روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان بابل كه به مناسبت برگزاری اولین نماز جمعه و انتصاب امام جمعه شهر بابلكنار در این بخش برگزار شد، افزود: برگزاری نماز جمعه مانع محكمی در مقابل پیشروی دشمن در عرصه های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی است.

وی با بیان اینكه ستاد نماز جمعه برای همه ملت است و همه باید خود را عضو این ستاد بدانند ، گفت : اگر امروز مازندران هدف فرهنگی دشمن به شمار می آید ، به واسطه اعتقادات و تعهد مردم این خطه به دین و توجه و حضور چشمگیر آنان در صفوف نماز جمعه است.

طباطبایی نسب با اشاره به اینكه انتظار یعنی ایجاد امید ، تحول و اصلاح امور جامعه ، بیان داشت : مكتب شیعه بركات زیادی را به دنبال داشته است كه فلسفه انتظار و اعتقاد به مهدویت یكی از مهم ترین آنها است.

رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه كشور گفت : در هشت سال دفاع مقدس ، عزت مردم به نمایش گذاشته شد و امروز نیز با رزمایش عظیم سپاه كه در كویر لوت برگزار شد ، عالی ترین توانمندی نظام به نمایش درآمده است.

وی اضافه كرد : ایران اسلامی به سمتی پیش می رود كه موشك قوی و كارآمدی را با سوخت سه زمانه بسازد و با آن قلب آمریكا را هدف قرار دهد.

طباطبایی نسب با بیان این مطلب كه شیعه را باید از زبان دشمن بشناسیم ، گفت : شیعه از نگاه دشمن یعنی یك پرنده ای كه افق پروازش آنچنان بلند است كه تیرها به آن اثابت نمی كند.

وی افزود : تا حدود 13 سال پیش 150 پایگاه نماز جمعه در سطح كشور دائر بود كه هم اكنون این رقم به 750 پایگاه رسیده است.

رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه كشور گفت : هم اكنون 60 مكان در كشور نیز متقاضی برپایی نماز جمعه هستند و این حركت نشانه دلدادگی مردم نسبت به نظام است كه امیدواریم با برنامه ریزی صحیح بتوانیم به این درخواست ها پاسخ دهیم.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران هم در این نشست گفت : امروز اساسی ترین مساله ای كه به عنوان غایت بشر در تاریخ مورد تفكر و تامل جوامع بوده و خواهد بود ، موضوع انتظار و حكومت مهدی آل محمد (ص) است.

حجت الاسلام ' محمد انتظاری ' با اشاره به اینكه عالم تشنه عدالت است، افزود: حكومت امام زمان (عج) درمان دردهای ناعلاج بشری و برطرف كننده استعمارگری و استبداد و نابود كننده همه ناهنجاری های عالم است.

وی ادامه داد : نجات مستضعفان عالم از چنگال مستكبران و احیای دین خدا از مهم ترین استراتژی و اهداف انقلاب است و امروز نماز جمعه مهم ترین میدان سیاسی و عبادی برای رسیدن به این دو هدف بزرگ است.

در این جلسه حجت الاسلام ' عباس باباییان ' به عنوان اولین امام جمعه بخش بابلكنار معرفی شد.ك/2

7328/1654**1597





:: برچسب‌ها: درختان , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: