مانوئل خوزه رو در روی خبرنگاران
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نخستین نشست مطبوعاتی این مربی، ساعت 12 فردا (شنبه) در محل هتل آكادمی فوتبال تشكیل می شود.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران كه روز چهارشنبه گذشته به طور رسمی هدایت این تیم را برعهده گرفت، تا كنون دو

بار در محل تمرینات این تیم حاضر شده و ضمن آشنایی با بازیكنان این تیم، یك جلسه نیز تمرین آنان را زیر نظر گرفته است.

'مانوئل خوزه' پرتغالی متولد سال 1946 است كه شروع مربیگری او در سال 1985 بوده است.

وی در سال 1985، كار خود را در تیم 'اسپورتینگ لیسبون' پرتغال آغاز كرد و در سال 1989 هدایت تیم 'اسپورتینگ براگا' را برعهده گرفت اما یك سال بعد به تیم سابق خود بازگشت.

وی در سال 1990 بار دیگر به اسپورتینگ رفت و پس از آن 'بواویشتا' را برای ادامه مربیگری خود انتخاب كرد و پس از پنج سال فعالیت در این تیم به تیم 'ماریتیمو' پیوست.

بنفیكا، یونیائو، الاهلی مصر، بلننس پرتغال، الاهلی مصر، تیم ملی فوتبال آنگولا، الاتحاد عربستان سعودی و الاهلی مصر دیگر تیم های او به ترتیب تا سال 2012 بودند.

از افتخارات 'مانوئل خوزه' می توان به مقام های قهرمانی، نایب قهرمانی و قهرمانی جام حذفی با تیم 'بواویشتا' در سال 1991 و 1992 اشاره كرد.

وی، همچنین سه قهرمانی سوپر جام باشگاه های آفریقا، نایب قهرمانی جام باشگاه های آفریقا، چهار قهرمانی جام باشگاه های آفریقا، چهار قهرمانی پیاپی سوپر لیگ مصر، دو قهرمانی جام حذفی مصر و 6 قهرمانی لیگ مصر كه پنج بار آن پیاپی بوده است، با تیم 'الاهلی' مصر را در كارنامه خود دارد.

از افتخارات فردی این مربی مطرح می توان به سابقه مربیگری در چهار تیم مطرح پرتغال یعنی بنفیكا، اسپورتینگ لیسبون، براگا و بواویشتا اشاره كرد.

كسب جایزه از رییس جمهور پرتغال، كسب برترین مدال افتخار ورزشی از رییس جمهور مصر، انتخاب به عنوان اولین غیر آفریقایی به عنوان برترین مربی سال این قاره در سال 2006 و همچنین برترین مربی سال پرتغال در سال 2009، از دیگر افتخارات این مربی مطرح است.

ورزشی. ** 9144 ** 1589





:: برچسب‌ها: درخت , تایلند , هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: