تیم ملی هندبال بانوان ایران در صربستان اردو می زند
نوشته شده توسط : boudika

'میترا نوری' روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب اضافه كرد: مرحله جدید تمرینات تیم ملی هندبال بانوان ایران، فردا (شنبه) با حضور 'سانیا پانیچ' سرمربی صربستانی این تیم آغاز می شود.

وی با بیان این كه این مربی، برنامه خود را به مسوولان فدراسیون هندبال ارایه كرده است، ادامه داد: مسوولان كمیته های آموزش و فنی، برنامه های این مربی را بررسی كرده و این اقدامات را برای پیشبرد اهداف فدراسیون هندبال مناسب دانستند.

نوری در پاسخ به این سوال كه در این برنامه ها چند اردوی تداركاتی برای تیم ملی هندبال بانوان ایران پیش بینی شده است نیز گفت: 8 اردوی بلند مدت و كوتاه مدت برای تیم ملی هندبال بانوان پیش بینی شده است كه امیدواریم تا زمان برگزاری مسابقات هندبال قهرمانی آسیا كه در كره جنوبی برگزار می شود، كافی باشد.

به گفته وی، علاوه بر این اردوها، بازیكنان تیم ملی هندبال بانوان ایران، اردوهای مشتركی نیز با تیم های ملی و باشگاهی كشورهای تركیه و جمهوری آذربایجان خواهند داشت.

وی در خصوص برنامه های طراحی شده در این اردوها نیز گفت: كادر فنی در این اردوها، بیشتر روی ارتقای آمادگی جسمانی و بدنسازی، افزایش قدرت تكنیكی، فردی و گروهی و اصلاح تكنیك بازیكنان متمركز خواهند بود.

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال با این همه ‌اظهار امیدواری كرد: اعضای تیم ملی هندبال بانوان ایران با تداركاتی كه برای آنان دیده شده است بتوانند از حیثیت ورزشكاران زن ایران دفاع كنند.

مرحله جدید تمرینات تیم ملی هندبال ایران، فردا (شنبه) با شركت 23 بازیكن در سالن فدراسیون هندبال آغاز می شود.

تیم ملی هندبال بانوان ایران، خود را برای شركت در مسابقه های هندبال قهرمانی سال 2012 آسیا در كره جنوبی آماده می كند.

ورزشی. ** 1828 ** 9144 ** 1589





:: برچسب‌ها: اسکاتلند ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: