دیدارمعلولان و مددجویان استان مازندران با مسئولان سازمان بهزیستی
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به استان مازندران، در این دیدار كه بیش از 600 نفر از معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان مازندران به همراه خانواده هایشان حضور داشتند از نزدیك با 'همایون هاشمی' رییس سازمان بهزیستی كشور و معاونان مربوطه این سازمان دیدار و گفت وگو كردند.

رییس سازمان بهزیستی كشور با اهدا شاخه گل به دیدار هریك از این خانواده ها رفت و پس از بررسی پرونده و نوع معلولیت آنان در جریان مشكلات و مسایل آنها قرار گرفت.

در این دیدار هم چنین استاندار مازندران 'علی اكبر طاهایی' و 'روح الله رجایی' رییس اداره كل بهزیستی این استان رییس و جمعی از مسئولان بهزیستی كشور را همراهی كردند.

این مراسم كه همزمان با میلاد امام زمان (عج) برگزار شد جمعی از دختران روشندل شهرستان ساری به اجرا سرود پرداختند.

همچنین نمایشگاهی از مجموعه توانمندی های معلولان و مددجویان این شهرستان شامل صنایع دستی، هنرهای دستی و نقاشی در قالب برپایی غرفه به معرض دید علاقه مندان گذاشته شده بود.

بر اساس این گزارش یك هزار نفر از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در شهرستان ساری از سوی استاندار خراستان رضوی در قالب طرح مهرهشتم كه یكی از زیر مجموعه های طرح آفتاب است به مشهد مقدس اعزام می شوند.

طرح آفتاب كه در قالب آموزش فرهنگی و توانمند سازی اجتماعی بهزیستی است از ابتدای امسال از بوستان های پایتخت كلید خورد و تاكنون در شهرستان های ورامین، كرج و استان قم به اجرا در آمده است.

اجتمام 9134**1933**1440





:: برچسب‌ها: تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: