سه واحد امدادهوایی برای پوشش محورهای قم مستقر شد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا، 'محسن اروجی' روز چهارشنبه با اشاره به حضور واحدهای امداد هوایی پایان مراسم نیمه شعبان در محورهای استان، به خبرنگاران گفت: مسجد مقدس جمكران، عوارضی محور قم – تهران و سلفچگان مكان‌های استقرار واحد امداد هوایی است.

وی خاطرنشان كرد: پلیس راه در تمام محورهای استان مستقر شده است و امنیت این محورها را بر عهده دارند، ضمن اینكه با استان‌های مجاور نیز مكاتبه شده است تا نیروهای خود را در محورهای منتهی به استان قم مستقر كنند.

وی بیان كرد: شش دستگاه اتوبوس آمبولانس و 37 موتورلانس در سطح استان و تعداد قابل توجهی آمبولانس نیز در محورهای منتهی به استان و مسجد جمكران برای پوشش كامل مراسم نیمه شعبان مستقر شده است.

اروجی با اشاره به فعالیتهای ویژه امدادی و امور بهداشتی در خصوص زایران مسجد جمكران، خاطرنشان كرد: برای رفاه حال زایران در امور بهداشتی و درمانی بیمارستان سیار را با تمام امكانات و تخصص‌ها در جمكران راه اندازی كردیم و آماده خدمت رسانی است.

وی با بیان اینكه تاكنون مشكلی در مسیر تردد به مسجد جمكران نداشتم، اظهار امیدواری كرد: با همكاری مردم و رعایت قوانین راهنمایی رانندگی این ایام را بدون حادثه سپری كنیم. ك/2

/7404/ 380/





:: برچسب‌ها: مردم , تورنتو , خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: