رضازاده:هدف كسب مدال و ارائه بهترین عملكرد در المپیك است
نوشته شده توسط : boudika

حسین رضازاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه حدود 7 ماه است كه ملی پوشان در اردوهای آمادگی مشغول تمرین هستند، افزود:ملی پوشان در این مدت حتی یك روز را هم بیهوده هدر نداده اند و از لحظه لحظه به بهترین شكل استفاده كرده اند.

وی ادامه داد:المپیك میدان بزرگی است و برترین ها به لندن می آیند،توكل ما به خداست و اگر روز مسابقه روز بچه ها باشد ركوردهای خوبی می زنیم و بهترین مدال ها را برای ایران به ارمغان می آوریم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: 6 وزنه بردار ایران همه عنوان دار هستند و با بیشتر حریفانی كه در المپیك وزنه می زنند، سابقه رقابت دارند.

وی تصریح كرد:میدان المپیك به نوعی متفاوت است اما این تفاوت باعث نمی شود مشكلی برای كاروان وزنه برداری ایران به وجود آید و بدون شك با صحبت هایی كه می شود و برنامه هایی كه داریم همه نفرات از نظر روحی و روانی برای این بازیها آماده می شوند.

رضازاده تصریح كرد:همه وزنه برداران ركوردهای خوبی را قبل از المپیك زده اند، قبول دارم كه شرایط بسیار سخت است اما ملی پوشان ایران نشان داده اند توانایی بسیاری دارند و بدون شك اگر در روز مسابقه همه چیز خوب پیش برود مدالهای خوشرنگی را با توكل به خدا به دست می آوریم.

ورزشی**0661**1440





:: برچسب‌ها: ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: