منوچهری:شایعه تهدید شوخی بچه گانه ای بود/با مشورت بزرگان به تمرین آمدم
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا، 'نادر منوچهری' در حاشیه تمرین صبح امروز تیم ملی تیراندازی با كمان اظهار داشت:از هشت سال قبل برای چنین روزی تمرین می كردم. پس از بازگشت از جام جهانی آمریكا هم فقط دو روز استراحت كردم و از عصر دیروز به تمرینات تیم ملی بازگشتم.

وی درباره جایگزینی اش به جای میلاد وزیری اظهار داشت: وظیفه من این است كه به تصمیم مربیان و كمیته فنی احترام بگذارم و تمام تلاشم را برای موفقیت در المپیك به كار ببرم. نتیجه كار در لندن مشخص می شود.

منوچهری ادامه داد:ابتدا به دلیل اینكه می دانستم وزیری از من آماده تر است گفتم كه به المپیك نمی روم تا او به حقش برسد اما بعد از مشورت با بزرگان متوجه شدم كه منافع ملی مهم تر از تصمیم شخصی من است.

وی گفت:این تصمیم را آزادانه گرفتم و هیچ كس من را تهدید نكرد كه در تمرینات شركت كنم یا نه.

ورزشی**2024**1440





:: برچسب‌ها: جزیره , نیویورک , پاییز ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: