وزارت دفاع انگلیس در شش نقطه شهر لندن موشك زمین به هوا مستقر می كند
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا به نقل از یك بیانیه وزارت دفاع انگلیس، محل استقرار این موشك ها پس از چند ماه تحقیق و بررسی انتخاب شده است تا بهترین پوشش امنیت هوایی را برای دهكده بازیها فراهم كند.

این موشك ها قرار است از نیمه ماه ژوییه - 12 روز دیگر - در محل های شناسایی شده مستقر شوند.

طرح استقرار موشك های زمین به هوا در مناطق مسكونی لندن از همان ابتدا با جنجال های زیادی همراه بوده و بسیاری از مردم بویژه در مناطق شرقی لندن با اجرای این طرح مخالفت كرده اند.

روز شنبه این هفته نیز صدها نفر از فعالان مدنی و ساكنان منطقه شرق لندن در اعتراض به طرح استقرار موشك های زمین به هوا در مناطق مسكونی، دست به تظاهرات اعتراض آمیز زدند.

بر اساس گزارش های دریافتی، توماری با بیش از هزار امضاء از سوی ساكنان یكی از مناطقی كه قرار است موشك در آنجا مستقر شود، امضاء شده كه در آن بر ضرورت تعطیلی این طرح تاكید شده است.

ساكنان یكی از مجتمع های مسكونی نیز كه پشت بام آنها به عنوان سایت استقرار موشك انتخاب شده است، با ارائه شكایت قضایی به دادگاه خواستار توقف این طرح شده اند.

وزارت دفاع انگلیس همچنین امروز اعلام كرد كه ناو 'ایچ ام اس اوشین'، یكی از كشتی های جنگی بزرگ انگلیس كه مجهز به اسكادران بالگرد هم می باشد، در طول برگزاری مسابقات المپیك در رودخانه تیمز لندن مستقر خواهد شد.

هواپیماهای جنگنده تایفون نیروی هوایی نیز در ایام بازیهای المپیك در پایگاه هوایی 'نورثهولت' لندن در حالت آماده باش بسر خواهند برد.

بازیهای المپیك 2012 كمتر از یك ماه دیگر در منطقه استراتفورد واقع در شرق لندن افتتاح می شود و مقامات انگلیسی سرمایه گذاری هنگفتی را در امور امنیتی این بازیها كرده اند.

دولت انگلیس ماه گذشته نیز به مدت یك هفته تمرین های امنیتی گسترده ای را با حضور نیروهای هوایی، دریایی و زمینی ارتش و واحدهای پلیس ضدتروریسم در شهر لندن و مناطق اطراف آن برگزار كرد.

علاوه بر به كارگیری تجهیزات نظامی پیشرفته، مجموعا حدود 24 هزار نیرو نیز مسئولیت امور امنیتی المپیك لندن را برعهده خواهند داشت كه 13 هزار و 500 نفر آنان از نیروهای ارتش خواهند بود.

بازیهای المپیك 2012 از تاریخ 27 ژوییه تا 12 اوت (6 تا 22 مرداد 1391) در لندن برگزار می شود.

لندن تنها شهر جهان است كه تاكنون سه بار میزبان بازیهای المپیك شده است. پیشتر بازیهای المپیك 1908 و 1948 در پایتخت انگلیس برگزار شده بود.

اروپام**345





:: برچسب‌ها: آب , نیویورک شهرستان , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: