رهبر بزرگترین حزب مخالف تركیه : سامانه راداری نصب شده در تركیه متعلق به ناتو نیست
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، قلیچداراوغلو امروز در گفت وگو با خبرنگاران در پاسخ به سووالی در باره نصب سامانه راداری سپر دفاع موشكی در منطقه كوره جیك، استان مالاتیا و قصد تركیه برای خرید چهار میلیارد دلار سیستم های ضد موشكی، این مطلب را اعلام كرد.

وی گفت: سامانه راداری سپر دفاع موشكی بدون مجوز مجلس ملی تركیه در منطقه نصب شده است، در آغاز احداث این طرح ادعا كردند كه این سامانه راداری متعلق به ناتوست ولی سپس مشخص شد كه این موضوع صحت ندارد.

رهبر حزب مخالف دولت تركیه با اشاره به اینكه برخی از كشورهای همسایه تركیه اعلام كرده اند كه در صورت بروز درگیری و مورد هدف قرار گرفتن ، این سامانه راداری را مورد هدف قرار خواهند داد ، گفت: غربی ها اكنون برای محفاظت از این سامانه راداری قصد فروش سیستم های دفاع موشكی را به مبلغ چهار میلیارد دلار به تركیه دارند.

قلیچداراوغلو با اشاره به اینكه مساله بیكاری در تركیه در راس مشكلات جامعه قرار دارد ، اظهارداشت : كشورهای غرب یك سامانه راداری در تركیه احداث می كنند و برای محافظت از این سامانه نیز یك سیستم دفاع موشكی به مبلغ چهار میلیارد دلار به تركیه می فروشند و این موضوعی است كه همه مردم تركیه باید بدانند.

خاورم**2012**230





:: برچسب‌ها: تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: