رسانه ھای ایران و پاكستان به ھمكاری ھای مشترك بیشتری نیاز دارند
نوشته شده توسط : boudika

'غلام مرتضی سولنگی' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در اسلام آباد، درباره تفاهمنامه های منعقده بین دو كشور در بخش رسانه تصریح كرد: ایرنا، به عنوان خبرگزاری رسمی ایران , با خبرگزاری رسمی دولت پاكستان (APP) تفاھمنامه ھمكاری دارد، اما از آنجایی كه رادیو ملی پاكستان از خبرھای آژانس ھای مختلف خبری استفاده می كند تمایل دارد یك تفاهمنامه اختصاصی با خبرگزاری جمھوری اسلامی داشته باشد.

وی افزود: تفاھمنامه های جدید باید شروعی بزرگ برای ھمكاری ھای دوجانبه با ایران در زمینه ھای خبری، تحولات جاری، برنامه نویسی، فرھنگ، موسیقی، فناوری اطلاعات و علمی - آموزشی باشد.

سولنگی سطح فعلی ھمكاری ھای رسانه ای ایران و پاكستان را پایین عنوان كرد و گفت: سطح همكاریهای رسانه ای دوكشور نیازمند گسترش بیش از این می باشد.

وی تاكید داشت: ما در انتظار گشوده شدن درھای جدید ھمكاری بین جمھوری اسلامی ایران و پاكستان ھستیم.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با معاون رادیوی سازمان صدا و سیمای ایران، از تلاش ھای طرف ایرانی برای ارتقاء ھمكاری ھای رسانه ای ایران و پاكستان قدردانی كرد.

سولنگی گفت: سفر محمدحسین صوفی آغازی برای صمیمانه تر شدن و همچنین تقویت ھمكاری ھای رسانه ھای دولتی ایران و پاكستان تلقی می شود.

پیش از این در جریان سفر علی اكبر جوانفكر مشاور رییس جمهوری و مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به پاكستان و دیدار وی با مقامات این كشور بویژه قمر زمان كایره وزیر اطلاع رسانی و تبلیغات دولت پاكستان در زمینه همكاری های رسانه ای توافقنامه هایی در بخش ارتقاء همكاری رسانه ای بین ایران پاكستان به امضا رسیده بود.

آساق ** 1095**1565





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: