آمار زائران ایرانی در عربستان از مرز 664 هزار نفر گذشت
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، روز گذشته نیز شش هزار و 342 نفر از زائران ایرانی وارد مدینه منوره و شش هزار و 99 نفر برای انجام مناسك عمره مفرده در قالب 44 كاروان وارد مكه مكرمه شدند.

این گزارش می افزاید، تاكنون 594 هزار و 977 نفر از زائران ایرانی توانسته اند عمره مفرده را در سال جاری به جا آوردند و به جمهوری اسلامی ایران بازگردند.

هم اینك 30 هزار و 934 زائر ایرانی در مدینه منوره و 33 هزار و 264 زائر ایرانی در مكه مكرمه در 124 هتل اسكان داده شده اند.

تعداد كل كاروان های حاضر در مدینه منوره 227 نفر و در مكه مكرمه 245 كاروان است كه هر كاروان را یك مدیر و یك روحانی همراهی می كند.

ستاد عملیات عمره سازمان حج وزیارت كشورمان، طبق برنامه ریزی انجام شده اعلام كرده است كه تاكنون 153 روز از اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده سپری شده و 39 روز تا پایان عمره باقی مانده است.

در صورتی كه مشكل صدور ویزا حل نشود، آخرین گروه از زائران ایرانی هفدهم تیرماه عازم مدینه منوره خواهند شد.

بعثه مقام معظم رهبری هم اینك در شهر مقدس مكه مكرمه و مدینه منوره برنامه های فرهنگی فراوانی را برای زائران و عمره گزاران ایرانی برگزار می كنند كه طبق یك نظر سنجی میدانی، بیش از 90 درصد زائران در این برنامه ها شركت می كنند.

اجتمام**9105**1580





:: برچسب‌ها: سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: