اصفهانیان: در لیگ برتر فوتبال از بهترین داوران استفاده خواهد شد
نوشته شده توسط : boudika

فریدون اصفهانیان روزیكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا برلزوم داشتن تعامل هرچه بهتر و بیشتر كمیته های فدراسیون فوتبال با یكدیگر تاكید كرد و افزود: اعضا كمیته داوران فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را بكار خواهند بست تا این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران از پویا ترین و موفق ترین بازی های لیگ باشد.

وی اظهار داشت: قضاوت بازی های دوازدهیمن دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران را 33 داور وسط و 48 كمك داور برعهده خواهند داشت و برای انتخاب آنها نیز شرایط خاصی درنظر گرفته شده است.

اصفهانیان گفت: به منظور ارزیابی سطح توانایی و آمادگی جسمانی داوران كشور برای قضاوت در این دوره از بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در 21 تیر، تست آمادگی جسمانی به عمل خواهد آمد تا داوران توانمندتر برگزیده شوند.

وی با بیان اینكه این تست شامل دو 150 متر و 40 متر می باشد ، افزود: داوران وسط باید 24 مرتبه دو مسافت 150 متری را در مدت زمان حداكثر 30 ثانیه و هر بار با استراحت 35 ثانیه طی كنند و كمك داوران نیز باید این مسافت را در مدت زمان 30 ثانیه با استراحت 40 ثانیه طی كنند.

اصفهانیان تصریح كرد: همچنین داوران وسط دو 40 متر را به تعداد شش مرتبه باید در زمان حداكثر 2/6 ثانیه و كمك داوران نیز در مدت 6 ثانیه طی كنند تا بتوانند برای قضاوت در این دوره از رقابت های لیگ برتر فوتبال انتخاب شوند.

رییس كمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران گفت: در كنار سنجش میزان آمادگی داوران وسط و كمك داوران ، یك دوره كلاس آموزشی توجیهی نیز برگزار خواهد شد تا آنها با آخرین قوانین و تغییرات و اصطلاحات داوری فوتبال آشنا شوند.

اصفهانیان افزود: تست آمادگی جسمانی و برگزاری كلاس آموزشی توجیهی باعث خواهد شد داوران در بازی های لیگ برتر با فروغ و آمادگی بیشتری حضور یافته و مسابقات را به بهترین شكل قضاوت كنند.

597/522





:: برچسب‌ها: فیلم , غذا , روش ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: