جوانان نخبه ایرانی صحنه های علمی را در نوردیدند
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا،'محمد عباسی' روز یكشنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی حضرت علی اكبر (ع )در برج میلاد تهران افزود:دشمنان ایران اسلامی هیچ گاه تصور نمی كردند كه جوانان به این مرحله از پیشرفت علمی دست یافته و جلوتر از دیگر دانشمندان دنیا حركت كنند.

وی با بیان اینكه دشمنان تلاش كردند با به شهادت رساندن دانشمندان جوان ایرانی مانع از رشد و پیشرفت علمی شوند، گفت: آنان نمی دانستند كه با شهادت دانشمندان سرافراز كشورمان، عزم ملت ایران در دستیابی به موفقیت های روزافزون علمی بیش از گذشته تقویت می شود.

وزیر ورزش و جوانان تاكید كرد: ایران اسلامی با داشتن چنین جوانان نخبه ای در هر نقطه از كشور بدون هیچ نگرانی در مقابل سختی ها، تهدیدها و مشكلات ایستادگی خواهد كرد تا سرافرازی ملت ایران را در صحنه های اجتماعی، ورزشی و فرهنگی به دنیا اثبات كند.

عباسی افزود:البته ملت ایران در گذشته جوانان رشیدی را در میدان های مین و خمپاره دشمنان از دست داد و چه خوب است در شرایط كنونی، جوانان بار دیگر رشادت ها و از جان گذشتگی های این دلیر مردان را برای خود مرور كنند.

وی اظهار داشت:در آن دوران هر زمان كه دشمن توطئه می كرد جوانان با تشكیل صفوف متحد و با یكپارچگی و یك رنگی در برابر دشمنان ملت مقاومت كردند تا نام و پرچم ایران امروز بر فراز دنیا به اهتزاز در آید.

وزیر ورزش و جوانان اضافه كرد: مسئولان و دست اندركاران نیز در موقعیت های مختلف یاد و خاطره این جوانان رشید و قدرتمند را زنده نگه داشته و از هیچ كوششی برای حمایت از جوانان و فعالیت های علمی و اجتماعی آنان دریغ نخواهد كرد.

عباسی اضافه كرد: شناخت و معرفی جوانان برتر ایرانی فقط منحصر به وزارت ورزش و جوانان نیست و این كار حاصل مشترك اقدامات و فعالیت های تمام دستگاه ها و وزارتخانه های فعال در كشور است.

وی تاكید كرد: تلاش می كنیم تا تمام جوانان نخبه و با استعداد را كه تا كنون شناسایی نشده اند به جامعه معرفی كنیم.

آیین اختتامیه جشنواره ملی حضرت علی اكبر (ع) روز یكشنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری در برج میلاد تهران برگزار شد.

در این مراسم از 50 جوان برگزیده كشوری تجلیل به عمل آمد.

اجتمام**9105** 9134**1580





:: برچسب‌ها: اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: