تماشاخانه ایرانشهر میزبان دو نمایش جدید می شود
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا، در حال حاضر نمایش 'مكبث' به مدت 60 دقیقه، ساعت 19 و 15 دقیقه و نمایش 'عجایب المخلوقات' به مدت 60 دقیقه، ساعت 21 به دراماتورژی وكارگردانی رضا ثروتی در سالن استاد سمندریان همه روزه اجرا می شوند.

دو نمایش 'مكبث' و'عجایب المخلوقات' به خاطر استقبال تماشاگران روزهای شنبه نیز اجرا می شوند.

پس از اتمام اجرای این دو اثر نمایشی در 13 تیر ماه در سالن استاد سمندریان، نمایش 'سی و سه درصد' به نویسندگی 'نیل سایمون' و كارگردانی افسانه ماهیان در این سالن اجرا می شود.

نمایش'پدرخوانده ناپلی' نوشته 'ادواردو دفلیپو' و ترجمه بابك محمدی نیز با مدت 120 دقیقه، ساعت 20 در سالن شماره یك به استثناء روزهای شنبه اجرا می شود.

اجرای این نمایش تا روز جمعه 12 تیر ماه در سالن شماره یك ادامه دارد و از 14 تیر ماه نیز اجرای نمایش 'شب روی سنگ فرش خیس' به كارگردانی هادی مرزبان در سالن شماره یك این مجموعه آغاز می شود.

سالن استاد انتظامی مجموعه خانه هنرمندان ایران نیز تا روز جمعه (نهم تیر ماه)، میزبان دو نمایش 'این تابستان فراموشت كردم' به دراماتورژی و كارگردانی بهاره رهنما به مدت 45 دقیقه، ساعت 18 و نمایش 'دو آدم خجالتی' نوشته 'اوژن لابیش' و ترجمه داریوش مودبیان و به كارگردانی ارشام مودبیان نیز به مدت 45 دقیقه در ساعت 20 است.

اجراهای نمایش های مجموعه تماشاخانه ایرانشهر در هفته گذشته با استقبال مطلوبی از جانب هنرمندان و مخاطبان روبرو شد و هنرمندانی از جمله ترانه علیدوستی، مهناز افشار، رضا كیانیان، آناهیتا همتی، فرزانه نشاط خواه، رامبد جوان، فریبا كامران، محمد چرمشیر، ابراهیم اثباتی، آتوسا قلم فرسایی، رضا حداد، ركسانا مهرافروز، حسن ملكی، ملك مدنی، محمدرضا غفاری، كیوان كثیریان، سعید ابراهیمیان، آرمان جعفری و سحر دولتشاهی از آنها دیدن كردند.

فراهنگ ** 9266 ** 1071





:: برچسب‌ها: روز تعطیل ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: