ادارات كل ارتباطات تا پایان تابستان در استان ها گشایش می یابد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز جمعه ایرنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، 'علی مهدیقلی' افزود: تا كنون اداره كل ارتباطات در 15 استان به بهره برداری رسیده و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مابقی این اداره ها تا پایان تابستان جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: استان های البرز، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، اصفهان، فارس، قزوین، خوزستان، یزد، ایلام، كهگیلویه و بویراحمد، یزد، همدان، اردبیل، زنجان و اراك از جمله استان هایی هستند كه اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات در آنها به بهره برداری رسیده است.

مهدیقلی افزود: تمركز در تصمیم‌گیری و هماهنگی در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات بین تمام واحدهای استانی از جمله اهداف ایجاد و بهره برداری اداره های كل ارتباطات محسوب می شود.

وی خاطرنشان كرد: از سوی دیگر، ادارات كل ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به اهداف و برنامه‌هایی كه برای این حوزه در چشم انداز 20 ساله كشور و برنامه پنجم توسعه از جمله ایجاد و توسعه شبكه ملی اطلاعات در نظر گرفته شده، به بهره برداری می رسد.

مدیر كل امور هماهنگی استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات كشور به عنوان نماینده عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با هدف ایجاد هماهنگی در اجرای برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های این وزارت در استان و با هماهنگی مستقیم با استانداران فعالیت می‌كند.

مهدیقلی افزود: توسعه زیرساخت‌ها و نظارت بر ارائه خدمات توسط دستگاه‌ها و اداره‌های كل زیرمجموعه وزارت ارتباطات و ایجاد هماهنگی بین این دستگاه‌ها، از وظایف این اداره كل ها است.

وی با اشاره به دیگر وظایف اداره كل ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: حمایت از حقوق استفاده‌ كنندگان از خدمات و توسعه خدمات‌ رسانی به مردم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، هماهنگی بمنظور رفع مشكلات احتمالی بوجود آمده در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و نظارت و كنترل بر عملكرد شركت‌های خصوصی ارائه ‌دهنده خدمات در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از دیگر وظایف این اداره كل به شمار می‌آید.

اقتصام ** 1579 ** 1071





:: برچسب‌ها: اسپانیا , درخت , زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: