یوآخیم لو: باختیم اما نباید همه چیز را زیر سوال ببریم
نوشته شده توسط : boudika

دیدار تیم های فوتبال آلمان و ایتالیا در مرحله نیمه نهایی یورو 2012 در آخرین ساعات پنج شنبه شب به وقت محلی با نتیجه 2بر 1 به سود لاجوردی پوشان ایتالیا به پایان رسید و آلمان كه در تلاش برای شكست طلسم ناكامی در مقابل این تیم بود،از راهیابی به دیدار فینال باز ماند.

به گزارش ایرنا،'یوآخیم لو' بعد از این شكست تلخ در سخنانی،گفت: تیم ما در مجموع بازیهای خوبی از خود در این دوره از بازیها به نمایش گذاشت و این باخت حق ما نبود،بازیكنان در رختكن درحال گریه هستند و همه آنها در بهت و حیرت فرو رفته اند.

وی ادامه داد: دو گلی كه در نیمه اول دریافت كردیم كار را برای ما بسیار سخت كرد و امكان برگشت به وضعیت قبل از گل در مقابل تیم آماده و با انگیزه ای همچون ایتالیا بسیار سخت بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان، ضعف خط دفاعی و اشتباه مدافعان را مهمترین عامل دریافت هر دو گل عنوان كرد و افزود:همه بازیكنان تیم تا پایان 90 دقیقه بازی،با قدرت جنگیدند.

یوآخیم لو خاطرنشان كرد: تیم ملی فعلی آلمان از پتانسیل و توان بسیار بالایی برخوردار است و همه شرایط مهیا است كه با افزایش تجربه بازیكنان جوان و پخته تر شدن آنها،تیم حاضر كه تركیبی از نسل طلایی فوتبال آلمان است به نقطه اوج خود برسد.

وی تاكید كرد: این تنها شكست ما بعد از 16 مسابقه رسمی با این بازیكنان بودكه در بدترین زمان ممكن اتفاق افتاد.

'چزاره پراندلی'، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز بعد از پیروزی تیمش و راهیابی به فینال یورو 2012،گفت: این بازی دیوانه واری بود و ما درست كاری را كردیم كه باید انجام می دادیم.

پراندلی افزود: ما شانس زدن گل های بیشتر را هم داشتیم و اگر گل سوم را هم وارد دروازه آلمان می كردیم، این یك بازی عالی و پیروزی رویایی می شد.

وی با اشاره به نمایش زیبای ماریو بالوتلی مهاجم دوگله خود در این دیدار،افزود: دوران بازی بالوتلی تازه آغاز شده و باید منتظر درخشش این بازیكن در بازی بعدی هم باشید.

پراندلی در پایان گفت: هر چند كه از اسپانیا به عنوان بخت اول پیروزی در فینال یاد می شود اما ما نیز شانس كمی برای پیروزی و كسب مقام قهرمانی نداریم.

'فیلیپ لام' كاپیتان مغموم تیم ملی آلمان نیز درمورد این شكست،گفت: شكست بسیار بسیار تلخی بود و ما مرتكب اشتباهات بزرگی در دریافت دو گل شدیم.

لام تاكید كرد: كار بسیار سختی است كه بعد از خوردن دو گل بتوانیم در مقابل تیمی همچون ایتالیا،گل های خورده را جبران كنیم .

كاپیتان تیم ملی آلمان افزود:این درست كه تیم فعلی از پتانسیل فراوانی برخوردار است اما تا زمانی كه این توانمندی به اجرا درنیاید،نمی توان انتظار پیروزی داشت.

'كلاودیو ماركیزیو' بازیكن میانی تیم ملی فوتبال ایتالیا نیز،بازی تیمش را باور نكردنی خواند و افزود: در نیمه اول ما بسیار عالی بازی كردیم و بالوتلی بی رحمانه از فرصت ها سود برد.

ماركیزیو،افزود: ما دیگر فقط به قهرمانی فكر می كنیم و اطمینان دارم كه دیدار فینال با اسپانیا یك بازی تماشایی خواهد بود .

وی خاطرنشان كرد: این پیروزی شیرین را به میلیونها طرفدار ایتالیایی تقدیم می كنیم كه در وطنی غرق در بحران اقتصادی،زندگی می كنند.

'جورجیو كیه لینی' دیگر بازیكن ایتالیا،گفت: 20 روز قبل راهیابی به فینال برای ما یك رویا بود اما امشب این رویا محقق شده و میلیونها ایتالیایی شاهد این اتفاق بزرگ بودند.

وی افزود: ما امشب برای چند دقیقه از این پیروزی شیرین لذت می بریم و بعد از آن خود را برای تحقق بخش پایانی رویای خود كه همان قهرمانی در یورو 2012 است آماده می كنیم.

دیدار فینال یورو 2012، یكشنبه شب بین تیم های فوتبال ایتالیا و اسپانیا در ورزشگاه شهر كیف اوكراین،برگزار می شود.

اروپام** 2051** 1701





:: برچسب‌ها: نیویورک , مکزیک , گربه ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: