معرفی یك هزارو 511 فرصت سرمایه گذاری درنمایشگاه مناطق آزاد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا ،‌در نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ،‌منطقه آزاد انزلی با 100 فرصت سرمایه گذاری در بخش های گردشگری ، بندری، صنایع تولیدی و اشتغال زا شركت كرده است.

منطقه آزاد اروند نیز در سه بخش بازرگانی، گردشگری و صنعت با 112 فرصت سرمایه گذاری كه 37 بسته آن مطالعه شده و آماده تحویل است در این نمایشگاه حضور پیدا كرده است.

منطقه آزاد قشم نیز با یكهزار فرصت سرمایه گذاری در 5 بخش صنعت و معدن ، تجارت و بازرگانی ، گردشگری، سرمایه گذاری و شركت های تابع در این نمایشگاه حضور یافته است .

همچنین منطقه آزاد كیش با 50 فرصت سرمایه گذاری كه 20 فرصت آن مربوط به صنعت و 30 فرصت آن مرتبط با حوزه های غیر صنعتی است دراین نمایشگاه شركت كرده است .

منطقه آزاد چابهار نیز با 184 فرصت سرمایه گذاری كه شامل حوزه های توسعه و حمل و نقل و ترانزیت، توسعه صنعت، گردشگری، انرژی و توسعه تجاری، خدمات مالی بانك ، توسعه آموزشی، تامین منابع مالی و سرمایه گذاری در پروژه های ملی و پروژه های درحال اجرا در این نمایشگاه حضور یافته است.

منطقه آزاد ارس نیز با 65 پیشنهاد اقتصادی كه شامل بسته ها و فرصت های سرمایه گذاری ، گردشگری، صنعتی و زیرساخت ها و امور زیربنایی و خدمات است در نمایشگاه شركت خواهد كرد.

براین اساس، در نمایشگاه مناطق آزاد ویژه اقتصادی یك هزار و 511 فرصت سرمایه گذاری در مناطق آزاد كشور معرفی شد كه این میزان به جز بسته ها و فرصت های ارائه شده از سوی مناطق ویژه اقتصادی است.

نمایشگاه توانمندی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی كه روز گذشته در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به كاركرده ،‌تا دهم تیرماه دایر است .

اقتصام** 1070**1601





:: برچسب‌ها: هنر , آسمان , خانه ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: