هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات صرف اشتغال زایی مددجویان كمیته امداد می شود
نوشته شده توسط : boudika

حسین انواری روز پنج شنبه در نشستی با استاندار اردبیل افزود: كمیته امداد باید بر اساس میزان اعتبار تعیین شده افراد متقاضی را پس از تكمیل پرونده به بانك های عامل معرفی كند.

وی از تخصیص 20 درصد قرض الحسنه بانك های عامل به طرح های كمیته امداد خبر داد و گفت: با مد نظر قرار دادن استعداد و توانمندی های افراد تحت پوشش باید برای اشتغال در زمینه های مختلف و رسیدن به خودكفایی تلاش كنیم و استفاده از حداكثر امكانات هم همكاری دستگاه های ذی ربط را بیش از پیش می طلبد.

وی اظهار داشت: خدمت كردن به نیازمندان و محرومان جامعه یك توفیق الهی است و این خدمت زمانی موجب افزایش خیر و بركت می شود كه با اعتبار و منابع محدود بتوانیم به خانواده های زیادی كمك و خدمات بی منت ارایه كنیم.

سیدحسین صابری استاندار اردبیل هم در این جلسه كمیته امداد را منشأ خیر و بركت و كمك كار دولت دانست و گفت: دست اندركاران كمیته امداد امام خمینی (ره) در زدودن غبار محرومیت و بهبود وضع معیشتی نیازمندان در جامعه نقش مهمی را ایفا می كنند.

وی بر همكاری و تعامل شایسته بانك های عامل در قالب ارایه تسهیلات بانكی به موقع به متقاضیان اشتغال و كار آفرینی به ویژه مدد جویان كمیته امداد تاكید كرد و افزود: یكی از اصلی ترین دغدغه های مسوولان استان بحث اشتغال مددجویان و ایجاد مشاغل خانگی است كه این كار با همراهی خوب بانك های عامل در ارایه تسهیلات و همدلی و هماهنگی كمیته امداد تحقق یافته است.

استاندار اردبیل از تخصیص اعتبارات و تسهیلات كافی در بخش كشاورزی در استان خبر داد و گفت: با توجه به قابلیت ها و توانمندی های موجود ، كمیته امداد می تواند در قالب تعاونی در محورهای كشاورزی ، صنایع دستی و مشاغل خانگی افراد واجد شرایط را ساماندهی و برای استفاده از تسهیلات از محل مانده اعتبارات مشاغل خانگی به بانك های عامل معرفی كند.

وی همچنین از برگزاری جشن اشتغال و خودكفایی بیش از سه هزار خانوار تحت حمایت كمیته امداد این استان با حضور سرپرست كمیته امداد كشور در محل سالن ولایت سپاه اردبیل خبر داد.

8124/594/593/ 1645





:: برچسب‌ها: پاریس , عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: