نماینده مجلس شورای اسلامی : تركیه تحت تاثیر سیاستهای غربی ها قرار نگیرد
نوشته شده توسط : boudika

' سید مرتضی حسینی ' نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی كه به همراه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تركیه سفر كرده است ، روز چهارشنبه در گفت و گویی با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب گفت :تركیه اگر مشكلی با سوریه دارد، می تواند با گفت وگو آن را حل كند ، ولی نباید موجب تضعیف دولت ' بشار اسد ' كه مركز مقاومت علیه اسراییل است ، بشود.

وی در ادامه گفت :مقامات تركیه باید به این امر توجه داشته باشند كه آمریكا و اسراییل خیر خواه مسلمانان نیستند ،بلكه هدف آنها ایجاد فتنه در بین دولت های اسلامی است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی برپایی نمایشگاه هفته فرهنگی ایران در تركیه را محلی برای معرفی جاذبه های گردشگری كشورمان به برادران ترك دانست و گفت : نهادهای مختلف فرهنگی ایران نسبت به برگزاری چنین نمایشگاه هایی در اقصی نقاط جهان باید اهتمام ورزند، برگزاری چنین نمایشگاهی سبب می شود كه مردم كشورهای مختلف با فرهنگ ایران و جاذبه های گردشگری كشورمان آشنا شوند.

وی در ادامه گفت : در چنین نمایشگاه هایی كمبود غرفه هایی كه آثار حضرت امام خمینی ( ره ) را به نمایش بگذارند ، مشاهده می شود ، مردم جهان به ویژه مستضعفان به اندیشه های امام راحل عشق می ورزند .

نماینده مجلس شورای اسلامی در باره روابط ایران و تركیه گفت : روابط دو كشور در سطح مطلوبی است و اگر مشكلی نیز وجود داشته باشند ، با گفت وگو حل می شود.

خاورم **230**‌1506





:: برچسب‌ها: سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: