توانمندی های صنایع نفت و گاز ایران در نمایشگاه بین المللی مسكو معرفی شد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار ایرنا، همایش مشترك نفت و گاز روسیه و ایران امروز چهارشنبه در چارچوب دهمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز روسیه در مجموعه نمایشگاهی 'اكسپوسنتر' مسكو برگزار شد و در آن علاوه بر مسئولان ایرانی، شماری از صاحبان صنایع مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی روسیه نیز شركت داشتند.

در این همایش، مسئولان شركت های ایرانی فعال در صنعت نفت و گاز به معرفی توانمندی ها و ظرفیت های همكاری خود به طرف های روسی پرداختند.

'محمد علی عمادی' مدیر اداره پژوهش و فناوری شركت ملی نفت ایران در این همایش اعلام كرد كه ایران در زمینه های نفت و گاز امكانات و ظرفیت های بسیار بزرگ دارد.

وی خطاب به مدیران شركت های روسی حاضر در نشست اظهار داشت: این امكانات بسترهای مناسبی برای همكاری به وجود آورده اند و شما می توانید به عنوان پیمانكار در آن حضور داشته باشید.

'آندره مدودیف' از مدیران شركت روسی فعال در زمینه ساخت ماشین آلات ویژه بهره برداری و پمپاژ گاز در حوزه های گازی گفت: شركت ما انواع دستگاههای برای آماده كردن سوخت گاز و كمپرسورها و ژنراتورهای ویژه در این عرصه می سازد.

وی افزود: امتیاز شركت ما در این است كه می توانیم دستگاهها را با سفارش مشتریان طراحی كرده و بسازیم.

'احمد جدیر' رییس یكی از شركت های ایرانی فعال در صنایع نفت و گاز نیز گفت: شركت ها ما در فعالیت های زمین شناسی، مهندسی و دستگاههای حفاری و نیز مخابرات و نفت و گاز فعالیت می كند.

وی اضافه كرد: شركت ما می تواند شریك خوبی باشد كه محصولات خود را در اختیار مشتریان قرار دهد و ما معتقدیم كه می توانیم نیازهای كشورمان را در حوزه های یاد شده برطرف كنیم.

جدیر گفت: محصولات تولیدی ما با محصولات كشور آلمان مطابقت می كند.

'ویاچسلاو سلوتسكی' مدیر یكی دیگر از شركت های پتروشیمی روسیه نیز گفت: ما در زمینه در تولید پلیمرها و سنتزها تجارب فراوانی داریم و آماده ایم با طرف های ایرانی همكاری كنیم.

'غلامرضا منوچهری' رییس یك گروه تولیدی فعال در حوزه نفت و گاز نیز اظهار داشت: بازار صنایع نفت ایران بازار بسیار بزرگی است كه بیش از 5 میلیارد دلار ارزش دارد و در آن شركت های زیادی فعالیت می كنند.

وی با بیان اینكه ایران از بزرگترین دارندگان ذخایر نفت و گاز در جهان است، گفت: ایران در عرصه نفت در مقام سوم و گاز در مكان دوم جهانی قرار دارد.

وی افزود: با وجود تحریم ها، سرمایه گذاری در میادین نفتی ایران جریان دارد و بیش از 20 میلیارد دلار در صنایع نفت و گاز كشورمان سرمایه گذاری شده است.

سومین همایش نفت و گاز ایران و روسیه در حالی برگزار شد كه نمایشگاهی از دستاوردها و توانمندی های شركت ملی نفت ایران در نمایشگاه بین المللی نفت و گاز مسكو در مجموعه نمایشگاهی اكسپو سنتر دایر شده است و كشورمان حضور پررنگی در این نمایشگاه بین المللی دارد.

اروپام/2242**518





:: برچسب‌ها: غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: