یك كارشناس قرآنی: تفكر خروج ارز با اعزام زائران به عمره مردود است
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، دكتر 'سید محسن میر باقری' كارشناس علوم قرآنی و دینی كه در جشن میلاد امام سجاد و حضرت ابالفضل علیهم السلام در مكه مكرمه سخنرانی می كرد افزود: بر اساس روایات می توان نتیجه گرفت كه این حضور هم برای منطقه و هم برای كشور مقدس ایران مایه رزق و بركت است.

وی ضمن تبریك این مناسبت بزرگ از حضور باشكوه زائران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس تجلیل كرد و در بخشی از سخنان خود ماه رجب، شعبان و رمضان را همچون فصل بهار خواند و افزود: همان طور كه بهار طبیعت، فصل رویش نباتات است، خداوند این سه ماه قمری را هم برای رشد فوق العاده انسان ها قرار داده است كه در اوج آن ماه رمضان و شب قدر است و انسان می تواند در این ماه به بالاترین درجات كمال و بالندگی دست می یابد.

این كارشناس دینی به زائران بیت الله الحرام توصیه كرد: نورانیت به دست آمده را حتما به ایران منتقل و به گونه ای برخورد كنند كه فرزندانشان متوجه تغییر و تحول روحی و اخلاق در آن ها شوند.

وی گفت: زائران باید توشه سفر خود را در گفتار و رفتارشان نشان دهند، زیرا پس از بازگشت همه مردم نگاهشان نسبت به آن ها متفاوت می شود و برداشت دیگری از نوع برخورد آن ها خواهند داشت.

زائران ایرانی مستقر در مكه مكرمه به مناسبت میلاد حضرت امام زین العابدین (ع) و قمر بنی هاشم (ع) در جشنی باشكوه این اعیاد شریف را گرامی داشتند.

در این مراسم كه حجت الاسلام و المسلمین 'خادمی' نماینده بعثه و صدها نفر از زائران ایرانی و جمعی از جانبازان دوران دفاع مقدس حضور داشتند، افزون بر مداحی یكی از ذاكران اهل بیت علهم السلام، گروهی از زائران خوزستانی به صورت ویژه برنامه تواشیح خوانی را برگزار كردند كه با استقبال زائران روبه رو شد.

اجتمام*1429 1568





:: برچسب‌ها: معماری , آسیا ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: