بهای نفت در بازار معاملات آسیا افزایش یافت
نوشته شده توسط : boudika

خبرگزاری فرانسه از سنگاپور خبر داد : بهای هر بشكه نفت خام سبك شیرین برای تحویل در ماه اوت با 30 سنت افزایش به 80 دلار و 6 سنت رسید. همچنین نفت برنت دریای شمال برای تحویل در زمان مشابه با 1 سنت افزایش در معاملات صبح دوشنبه آسیا بشكه ای 90 دلار و 99 سنت معامله شد.

' كر چونگ یانگ ' تحلیلگر موسسه ' فیلیپ فیوچرز ' سنگاپور در مورد این افزایش بها گفت : طوفان حاره ای ' دبی ' با ایجاد مشكلاتی در تاسیسات نفتی خلیج مكزیك، كار تولید نفت را دچار اختلال كرده است .

این گزارش با بیان این كه خلیج مكزیك 20 درصد از تولید نفت آمریكا را بر عهده دارد و هر گونه اختلال در این بخش مستقیما بر بهای نفت تاثیرگذار است ، افزود : دفتر امنیت و محیط زیست آمریكا اعلام كرده است كه در اثر طوفان، 22.7 درصد كار تولید نفت در خلیج مكزیك متوقف شده است .

بر پایه این گزارش ، روز جمعه در بازار معاملات نیویورك ، هر بشكه نفت سبك شیرین برای تحویل در ماه اوت با 1 دلار و 56 سنت افزایش ، بشكه ای 79 دلار و 76 سنت معامله شد.

روز جمعه در لندن نیز بهای هر بشكه نفت برنت دریای شمال با 1 دلار و 75 سنت افزایش نسبت به روز قبل از آن به بشكه ای 90 دلار و 98 سنت رسید.

مترجمام**9053**5981





:: برچسب‌ها: زرد , پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: