نشست انجمن سینمای جوانان ایران برگزار شد
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، شمقدری در این نشست گفت: 30 ماه قبل عده ای به دنبال تعطیل كردن انجمن سینمای جوانان ایران بودند و به آن همچون یك منطقه محروم و روی دست مانده نگاه می كردند اما معاونت امورسینمایی با انتصاب هاشم میرزاخانی در راس این مجموعه و حمایت جدیدی از انجمن آن را به نقطه ای رساند كه امروز كمتر كسی و سازمانی است كه آن را نشناسد.

بهمنی نیز در این دیدار با اشاره به یك ضرب المثل چینی گفت: در یك كلام كوتاه باید بگویم مدیریت جدید انجمن به دفاتر و مدیران و پرسنل خود ماهی گیری را آموخت نه آنكه در هنگام نیاز فقط یك ماهی به آنها بدهد!

** حضور فیلم های موفق در یك جشنواره منطقه ای نشان از آینده روشن سینمای ایران دارد

سعید رجبی فروتن عضو هیات انتخاب و داوری چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان 'دنا' درباره كیفیت آثارارسالی برای حضور در جشنواره گفت: با دیدن آثار متقاضی حضور در جشنواره متوجه استعدادهای موجود در بین فیلمسازان جوان شدم و دلیل عمده این پیشرفت دسترسی آسان به تحولات جدید آموزشی ، نرم افزارهای جدید ، تكنولوژی روز و سایر امكانات صوتی و فنی برای این جوان های علاقمند است.

وی با تاكید بر استاندارد بودن بیشتر فیلم ها خاطر نشان كرد : با توجه به استاندارد بودن دست تمام اعضا هیات انتخاب و داوری برای انتخاب بهترین ها باز بود و هیچ وقت تصور نمی كردم در یك جشنواره منطقه ای این تعداد فیلم خوب حضور داشته باشد . شور و شوق و انرژی كه در بین جوانان فیلمساز وجود دارد مایه امیدواری است و با تكیه بر این تجربه های خلاقانه می شود یك سری توصیه های كارشناسانه به این جوان ها انجام داد.

این مدیر فرهنگی با تاكید بر بستر سازی نمایش این فیلم ها برای تعداد زیادی از مخاطبان گفت: مایه افسوس است كه خیلی از مخاطبان به دلیل نبود امكانات سالن های نمایشی نمی توانند این فیلم ها را ببینند و با توان فیلمسازان جوان كه آینده ساز سینمای حرفه ای هستند آشنا شوند.

فراهنگ**9266**1588





:: برچسب‌ها: فلوریدا , سگ ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: