قلعه نویی: مدیران كاربلد فوتبال ایران خانه نشین هستند
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا، 'امیر قلعه نویی' در پایان تمرین عصر امروز(یكشنبه) تیم فوتبال استقلال تهران در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: قانون هایی كه در فوتبال ایران تصویب می شود، بسیار عجیب است و در برخی مواقع باعث تمسخر دیگر كشورها نیز می شود.

وی ادامه داد: جام حذفی، محلی برای تیم هایی است كه در لیگ به اهداف خود نرسیده و با انگیزه بالا به دنبال موفقیت در جام حذفی هستند كه لغو برگزاری این مسابقه ها انگیزه ها را از بین می برد.

قلعه نویی ادامه داد: سقف قراداد نیز یك قانون عجیب است كه گمان نمی برم باشگاه ها آن را رعایت كنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همین قانون های عجیب كه در راس فوتبال كشور اتخاذ می شود، باعث شده تا فوتبال ایران، خروجی خوبی نداشته و در عرصه های بین المللی حرفی برای گفتن نداشته باشد.

وی در مورد شرایط تیم استقلال اظهار داشت: تیم استقلال هنوز كامل نشده است و از باشگاه انتظار داریم هرچه زودتر به تكمیل شدن تیم كمك كنند تا بتوانیم با تمامی نفرات، تمرینات را پیگیری كنیم.

قلعه نویی خاطرنشان كرد: امیدوارم از روز سه شنبه (پس فردا)‌تركیب تیم استقلال كامل شود و ملی پوشان نیز به ما ملحق شده تا با توان بیشتری كار خود را دنبال كنیم. در حال حاضر نفراتی كه در تمرین هستند با تمام قدرت تلاش می كنند اما با كامل شدن تركیب می توانیم بهتر از قبل روند آماده سازی را طی كنیم.

وی در پاسخ به این سوال كه چرا ملی پوشان در تمرینات تیم استقلال شركت نمی كنند، عنوان كرد: آنها باید توافقات مالی را با مسوولان باشگاه انجام داده و سپس وارد تمرینات شوند، ضمن اینكه به دلیل حضور در اردوها و مسابقات تیم ملی فوتبال به استراحت دو هفته ای نیاز داشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینكه بازیكنان جدید استقلال در راستای تاكتیك های مورد نظر كادر فنی جذب شده اند، ادامه داد: اگر بازیكنان فصل گذشته استقلال در این تیم می ماندند، با جذب چند بازیكن جدید تركیب كامل می شد و امیدوارم هرچه زودتر باشگاه با نفرات مورد نظر ما به توافق برسد.

وی در خصوص صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال تهران كه مدعی شده بود تیم پرسپولیس، نیمه نخست لیگ برتر را با موفقیت در نقل و انتقالات از استقلال برده است، گفت: فوتبال 90 دقیقه است و ما در طول فصل، توان خود را نشان می دهیم.

قلعه نویی در خصوص قرعه كشی دوازدهمین دوره لیگ برتر عنوان كرد: تیمی كه به دنبال قهرمانی در لیگ است نباید توجهی به قرعه كشی داشته باشد.

ورزشی. ** 3783 ** 1589





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: