15 جانباز شاغل در نهادهای ایرانی مستقر در سوریه مورد تجلیل قرار گرفتند
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار ایرنا در دمشق ، در این مراسم كه در نمازخانه سفارت ایران در دمشق و با حضور 'محمدرضا رئوف شیبانی' سفیر و مسوولان ارگان های ایرانی برگزار شد ، پس از تلاوت آیاتی از كلام الله مجید یكی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اشعاری را در ارتباط با روز جانباز و فداكاری های حضرت ابوالفضل العباس (ع) قرائت كرد.

حجت الاسلام و المسلمین فردوست روحانی اعزامی از ایران به سوریه نیز در این مراسم با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع) ، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) مطالبی را در ارتباط با مقام ، شخصیت، ویژگی ها و شرح زندگانی حضرت امام حسین و حضرت ابوالفضل (علیهما السلام) بیان كرد.

وی با توجه به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و نام جانبازان عزیز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود كه وقتی خدا خوبی كسی را بخواهد در دل وی عشق و علاقه به سید الشهداء را قرار می دهد.

' مسعود اخوان' مدیر نمایندگی سازمان حج و زیارت در سوریه و یكی از جانبازان در این مراسم خاطرات خود را از دوران جنگ و نحوه جانبازی خود ذكر كرد.

در ادامه برنامه، لوح تقدیر به جانبازان به رسم یادبود اهدا شد.

فردا شب نیز قرار است به مناسبت میلاد امام حسین (ع) ، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) مراسمی در صحن مطهر حضرت زینب (س) با حضور زایران ایرانی برگزار شود.

امروز بعد از نماز ظهر و عصر نیز مسجد جامع امام خمینی (ره) در منطقه زینبیه دمشق شاهد برگزاری مراسمی از سوی دفتر مقام معظم رهبری در سوریه بود.

روز شنبه گذشته نیز مراسمی به مناسبت میلاد امامان سوم و چهارم شیعیان جهان در صحن مطهر حضرت زینب (س) برگزار شده بود.

خاورم**1436**1431**2047**





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: