هفته هنر كردستان در تهران گشایش یافت
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در آیین افتتاحیه هفته هنر كردستان كه شنبه شب در فرهنگسرای نیاوران درحال برگزاری است ،'حمید شاه آبادی 'معاون هنری وزیرارشاد، استاندار كردستان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی ازمسوولان فرهنگی و هنری و كشور به همراه جمعی از مردم و اهالی فرهنگ و هنر این استان نیز حضور دارند.

پس از برپایی مراسم افتتاحیه نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی این استان در فضای باز و گالری‌های این فرهنگسرا نیز گشایش یافت.

این نخستین هفته هنر استانهاست كه در سال 1391 با حمایت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همكاری ادارات كل استان به میزبانی فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

از دیگر برنامه‌های این مراسم می‌توان به اجرای مراسم آیینی سنتی این استان ،دف نوازی گروه عرفان قادریه ،اجرای گروه موسیقی سنه و تجلیل از هنر مندان و نخبگان این استان اشاره كرد .

هفته هنر كردستان تا هفتم تیرماه در محل فرهنگسرای نیاوران برپاست و همه روزه برنامه‌های متنوعی را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

اجرای مراسم آیینی سنتی در محوطه باز فرهنگسرای نیاوران ،اجرای نمایش‌های صحنه همه روزه در ساعت 17 ،برگزاری كنسرت موسیقی سنتی هر شب در ساعت 19 واجرای نمایش خیابانی از دیگر برنامه های هفته هنر كردستان به شمار می رود.

هفته‌های هنری استان‌های سمنان، یزد ، لرستان، كرمانشاه، ایلام ، فارس ، همدان ، قم و مركزی پیشتر در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

فراهنگ**1355 **





:: برچسب‌ها: لا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: