روادید كشورهای مسیر جاده ابریشم لغو شود
نوشته شده توسط : boudika

حجت الاسلام 'سید محمدرضا میرتاج الدینی' روز شنبه در آیین گشایش سومین اجلاس بین المللی جاده ابریشم در تبریز با اشاره به اینكه جاده ابریشم، فرهنگ پیوند كشورهاست، اظهار كرد: دركنار این فرهنگ، تعاملات اقتصادی و تجاری انجام می شود.

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی ادامه داد: مجموعه كشورهای جاده ابریشم، ظرفیت بزرگ اقتصادی هستند كه باید بیش از پیش از این ظرفیت استفاده كرد.

میرتاج الدینی با بیان اینكه برای توسعه پایدار، تعاملات اقتصادی ضروری است، افزود: گسترش تعاملات منطقه ای نیازمند الگوی كارآمد است.

معاون رییس جمهوری با اشاره به مزیت های اقتصادی تبریز و آذربایجان شرقی خاطرنشان كرد: تبریز جایگاه مهمی در جاده ابریشم داشت و امروز نیز می تواند همان نقش گذشته را ایفا كند.

میرتاج الدینی اضافه كرد: ایران زیر ساخت های مناسب اقتصادی را فراهم كرده و فرصت های زیادی برای سرمایه گذاری برای كشور وجود دارد.

وی اظهاركرد: در كنار افزایش روابط تجاری به منظور تقویت تعاملات فرهنگی مهم باید از این ظرفیت ها استفاده كرد.

میرتاج الدینی با اشاره به اینكه به رغم فشارهای سیاسی و اقتصادی ملت ایران همچنان پایدار است، افزود: تحریم ها به عزم و اراده ملت ایران تاثیری ندارد.

وی با یادآوری اینكه دشمنان ایران كشورهای دوست ایران را نیز تحت فشار قرار داده اند، گفت: روابط ظالمانه و تحمیلی باید از بین برود تا مسیر پیشرفت هموار شود.

سومین اجلاس بین المللی جاده ابریشم با حضور فعالان اقتصادی، بازرگانان، سفرا و وزرای 18 كشور واقع در مسیر جاده ابریشم امروز و فردا در تبریز و جلفا برگزار می شود.

7232/587/ 1645





:: برچسب‌ها: دوستان , درخت , سیاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: