خانواده‌های گروگانهای لبنانی تهدیدشهروندان تركیه وسوریه راتكذیب كردند
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا از بیروت، 'حیات عوالی' سخنگوی خانواده های گروگان های لبنانی روز شنبه درگفتگویی با رسانه هاضمن تكذیب خبر مربوط به انتشار بیانیه از سوی آنها مبنی بر تهدید تركیه و سوریه گفت: خانوادها و وابستگان ربوده شدگان لبنانی همچنان طبق فرمایش 'سید حسن نصرالله' دبیركل حزب الله لبنان و جنبش امل به حفظ آرامش، به این مسئله پای بند هستند و هیچ گونه بیانیه تهدیدآمیزی علیه تركیه یا سوریه منتشر نكرده اند.

وی افزود: درست است كه ما صبر كردیم و انتظار ما برای بازگشت عزیزانمان طولانی شده است ولی قضیه ما را دولت باید حل كند و ما به قول و وعده های 'میشل سلیمان' رییس جمهور لبنان، 'نجیب میقاتی' نخست وزیر لبنان و همه كسانی كه در ماه گذشته با آنها دیدار كرده ایم، امیدواریم.

از سوی دیگر 'اندریا تینیتی' سخنگوی رسمی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل(یونیفل ) مستقر در جنوب لبنان نیز در مصاحبه با روزنامه ها گفت: ما در انتظار صدور بیانیه رسمی از سوی منابع ذی ربط هستیم.

یازده زائر لبنانی ماه گذشته میلادی در مسیر بازگشت از ایران در شهر 'حلب' سوریه، ربوده شدند كه تاكنون از سرنوشت آنها خبری نیست. رایزنی های دولت و احزاب لبنانی، برای آزادی گروگان ها همچنان ادامه دارد.

خاورم*2923**1030 **1446





:: برچسب‌ها: سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: