حفاری و تكمیل 47 حلقه چاه نفت و گاز در سه ماه نخست امسال
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز شنبه ایرنا، 'حیدر بهمنی' با اشاره به اینكه از این تعداد، 23 حلقه چاه توسعه ای، 2 حلقه توصیفی و 22 حلقه تعمیری بوده است، اظهار كرد: از شمار این چاه ها، 28 حلقه در حوزه عملیاتی شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب،هفت حلقه در شركت نفت مناطق مركزی،شش حلقه در شركت نفت فلات قاره و شش حلقه در قالب پروژه های در دست اجرای این شركت تكمیل شد.

بر اساس گزارش شبكه اطلاع رسانی نفت وانرژی، بهمنی با اشاره به اینكه شمار چاه های حفاری شده در سه ماه نخست سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 14 حلقه بیشتر است، متراژ حفاری را در این مدت 114 هزار و 765 متر اعلام كرد.

بهمنی همچنین به تكمیل هفت حلقه چاه و 41 هزار و 531 متر حفاری در سه ماه گذشته اشاره كرد و گفت: حفاری 2 حلقه از این چاه ها 166 روز زودتر از موعد تعیین شده از سوی كارفرما انجام شد.

مدیرعامل شركت ملی حفاری ایران ادامه داد: این شركت اجرای عملیات حفاری در فازهای 17 و 18 و 14 طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی و 13 حلقه چاه در بخش خشكی میدان گازی كیش را به صورت كلید دردست انجام می دهد.

شركت ملی حفاری ایران از شركت های بالادستی زیرمجموعه شركت ملی نفت ایران است كه هم اكنون با بهره گیری از افزون بر 70 دستگاه حفاری بیش از 90 درصد عملیات حفاری و خدمات فنی و تخصصی این صنعت را در مناطق خشكی و دریایی مناطق نفت خیز كشور به عهده دارد.

اقتصام**9189**1561





:: برچسب‌ها: روش , خیابان , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: