قانون جدید قاچاق كالا مانع از توزیع غیرقانونی بازی های رایانه ای می شود
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، 'سیدمرتضی بختیاری' افزود: سازمان تعزیرات حكومتی در صورت گزارش مراجع ذیصلاح مانند وزارت ارشاد یا سایر سازمان های دخیل در امر فرهنگ، در اسرع وقت و بر اساس قانون با قاطعیت با قاچاقیان كالا و ارز كه قاچاقچیان بازی و فیلم نیز از این جمله هستند، برخورد می كند.

وی با بیان آنكه جلوگیری از ورود كالاهای قاچاق فرهنگی مانند بازی و فیلم از مصادیق مبارزه با جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: البته مانند سایر موارد قاچاق كالا و ارز، برخوردهای قضایی و امنیتی باید آخرین راهكار باشد.

بختیاری گفت: تولید كنندگان داخلی باید سعی كنند با بهره گیری از امكانات و تجهیزات روز بازی های رایانه ای اقدام به تولید بازی های داخلی جذاب و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی كنند.

وزیر دادگستری ادامه داد: در كنار اینگونه اقدامات، سازمان تعزیرات نیز مانند روال گذشته با قاچاقچیان كالا بویژه قاچاقچیان محصولات فرهنگی برخورد قاطع كرده و بازار را از وجود منحوس كالاهای قاچاق و غیر مجاز پاك می كند.

بختیاری همچنین درباره برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای كه ششم تا دهم تیر ماه امسال در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، گفت: بدون شك، برگزاری اینگونه نمایشگاه ها و معرفی تولیدات داخلی، فرصتی مناسب برای تولید كنندگان كشور برای معرفی بازی های ملی به شمار می رود و این رویداد فرهنگی می تواند موجب ارتقای توان عملی و تجربه نیروهای داخلی شود.

وزیر دادگستری، نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای را محیطی مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر والدین و كودكان و نوجوانان با مضرات كالاهای قاچاق و آشنایی بیشتر تولید كنندگان داخلی با سلیقه جامعه هدف داخل كشور عنوان كرد.

فراهنگ ** 1983 ** 1071





:: برچسب‌ها: گربه , طبیعت , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: