استاندار: همدان باید رتبه نخست ایجاد اشتغال در غرب كشور را كسب كند
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش ایرنا, 'كرم رضا پیریایی' روز سه شنبه در نشست اعضای ستاد اجرایی توسعه بخش كشاورزی افزود: ایجاد اشتغال پایدار از اولویت های استان است و سهم عمده ای از اشتغال در بخش كشاورزی محقق می شود.

وی تاكید كرد: برای كسب رتبه نخست در بین استانهای غربی باید فرمانداران بیشتر از همقطاران خود در سایر استان ها فعالیت كنند و در این راستا احصا و بررسی مزیت های موجود در شهرستان ها امری ضروری است.

پیریایی اضافه كرد: بانك های عامل استان نیز ضمن بررسی از روند فعالیت بانك های استان های غربی با ترسیم خط مشی مناسب و روان كردن زمینه ارایه تسهیلات در كسب رتبه نخست همدان در منطقه غرب كشور سهیم شوند.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان گفت: با تصویب طرح های بخش كشاورزی بستر سبقت از هفت استان غربی كشور در خصوص ایجاد اشتغال پایدار مهیا شده است.

وی نشست ستاد اجرایی توسعه بخش كشاورزی را شناسنامه قابل قبولی برای تولید و اشتغال دانست و اظهار كرد: دولت عدالت محور با اتخاذ تدابیر عالمانه و كارشناسی شده امكان خدمت را برای كارگزاران نظام فراهم كرده است.

پیریایی گفت: مدیران نهادهای دولتی و اجرایی كه دنبال مدیریت متمركز هستند باید از این فرصت به بهترین نحو ممكن بهره گرفته, چرا كه نحوه همراهی در این مدیریت در اوج اولویت قرار دارد.

وی از مدیران دستگاه های اجرایی عضو در كارگروه توسعه كشاورزی خواست در تصویب طرح های این بخش با در نظر گرفتن مزیت های هر نقطه به فرمانداران مشاوره بدهند تا شاهد تصویب طرح های كارشناسی شده باشیم.

نماینده دولت دهم در همدان تاكید كرد: طرح های مشكل دار به هیچ وجه نباید مصوب شوند تا در آینده تحلیل های نامناسبی در خصوص طرح های مصوب صورت نگیرد.

7525/551/320





:: برچسب‌ها: کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: