هیات تجاری استراخان روسیه وارد اهواز شد
نوشته شده توسط : boudika

گزارش خبرنگار ایرنا حاكی است، جمعی از معاونین ، رییس اتاق بازرگانی و مدیران بخش های خصوصی ، استاندار آستراخان روسیه را همراهی می كنند.

'نسترنكو ایوان آندرویچ' نایب رییس دولت استان آستراخان و وزیر كشاورزی این استان ، 'آفاناسف دنیس الكساندرویچ' وزیرروابط اقتصادی بین المللی و خارجی این استان ، 'گوتمان ویتالی الكساندرویچ' وزیرآموزش و پرورش و علوم آستراخان ،' فی دولوف استانیسلاو ایوانویچ 'معاون وزیرصنایع ، حمل و نقل و منابع طببعی این استان همچنین ' كرژانوفسكی سرگی نیكولایویچ ' معاون وزیرتوسعه اقتصادی منطقه آستراخان و 'گالافكوف ولادیمیر ویكتورویچ ' معاون وزیر روابط اقتصادی بین المللی و خارجی از منطقه آستراخان روسیه از اعضای اصلی این هیات هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان بررسی راهكارهای بسط و گسترش روابط تجاری و اقتصادی بین خوزستان و استان آستراخان روسیه از محورهای اصلی این دیدار خواهد بود.

طرفین در این دیدار 2 روزه همچنین در خصوص تقویت همكاری های بخش های خصوصی دو استان در زمینه تجارت ، كشاورزی ، حمل و نقل و تزانزیت كالا ، بحث و تبادل نظر خواهند كرد.

آنان همچنین پیرامون مفاد تفاهم نامه قبلی بین دواستان كه بهمن ماه سال گذشته در جریان سفر هیات تجاری استان خوزستان به ریاست سید جعفرحجازی استاندار این استان در شهربندری آستراخان به امضا رسید ،بررسی و برای اجرایی كردن آنها گفت وگو خواهند كرد.

گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان حاكی است كه این هیات روسی درطول اقامت خود درخوزستان ضمن دیدار و گفت وگو با استاندار خوزستان، از بندرامام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) بازدید خواهند داشت .

بازدید از دانشگاه شهید چمران و نیز شركت فولاد خوزستان ، نشست با هیات تجاری و بازرگانی خوزستان ازدیگر برنامه های هیات تجاری استان آستراخان روسیه درخوزستان خواهد بود.

شهر آستراخان مركز استان آستراخان روسیه ، در شمال دریای خزر واقع است و در طول تاریخ یكصد ساله اخیر، مهم ترین بندر تجاری این دریا محسوب می شده است. شهرآستراخان در دهانه رودخانه ولگا واقع است و از این طریق به دریای خزر راه پیدا می كند و به همین سبب شاهراه آبی و زمینی به شمار می رود. آستراخان شهری قدیمی است كه نه تنها در روسیه بلكه دراروپا به عنوان ' شهربزرگ صنعتی ' معروف است.

این استان پایتخت اقتصادی دریای خزر در جنوب روسیه است و بیش از یك میلیون نفر جمعیت دارد.

642**1597





:: برچسب‌ها: شهرستان , خام ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: