جلیلی: نشست مسكو زمینه خوبی برای آزمون حسن نیت غرب است
نوشته شده توسط : boudika

به گزارش خبرنگار ایرنا، جلیلی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در مسكو گفت: پروتكل یك آزمون دیگری است كه نشان دهد آیا آنان با پیشرفت ملت ایران مخالف هستند یا مخالفتی ندارند؟.

رییس گروه مذاكره كننده جمهوری اسلامی ایران در مذاكره با گروه 1+5، افزود: دغدغه هایی كه مطرح می كنند با توجه به پاسخ ما و محورهایی كه در بغداد ارائه كردیم، زمینه خوبی را برای اثبات حسن نیت غربی ها نشان می دهد.

مذاكرات در پایتخت روسیه ساعت 11 به وقت محلی (30/11 تهران) پشت درهای بسته آغاز شد و 'كاترین اشتون' مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و مدیران سیاسی وزارتخانه های كشورهای گروه 1+5 طرف های مذاكره كننده با ایران می باشند.

این مذاكرات در ساختمان هتل 'حلقه طلایی' در مجاورت ساختمان وزارت امور خارجه روسیه جریان دارد و حدود 300 خبرنگار از رسانه های مختلف خبری جهان آن را پوشش می دهند.

قرار است این مذاكرات فردا (سه شنبه) نیز ادامه یابد و دو طرف پیشنهادهای ارائه شده را بررسی می كنند.

تیم مذاكره كننده هسته ای جمهوری اسلامی به سرپرستی جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران روز یكشنبه وارد مسكو شد.

ایران و گروه 1+5 متشكل از آمریكا، روسیه، چین، فرانسه و انگلیس به اضافه آلمان پیش از این چند دوره مذاكره مرتبط با برنامه هسته ای كشورمان را در استانبول و بغداد برگزار كرده اند.

تهران در چندین دور مذاكرات انجام شده، براساس صلح آمیز بودن فعالیت های اتمی و اعتماد سازی خود، اعلام كرده از حقوق هسته ای مطابق مقررات بین المللی چشم پوشی نخواهد كرد.

اروپام/2016**2240**2242**518**1516





:: برچسب‌ها: انگلستان ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: